H41

487 1 0
                                    

~Niall pov~

Ik moet zo snel mogelijk het haar vertellen. Ik iep naar haar huis. Toen ik aan belde voelde ik een brok in me keel. Ze deed open. 'Hij Naill, wat is dat op je gezicht?' vroeg ze. 'Ik heb gevochten' zei ik. 'Hum Zara' zei ik. godver dit is zo kut. 'Ik moet Mullingar verlaten' zei ik 'Dat betekend dat ik jou ook moet vertalen' een traan rolde over me wang. 'Me vader haalt me zo op en ik gaan in Dublin wonen, bij hem dus' bij haar liepen de tranen over haar wangen. 'Zara ik zal jou echt nooit vergeten' zei ik. 

'Niall..' zei ze. 'Babe het liefst..' Zara onderbrak me. 'Niall het is beter als we dan uit elkaar gaan, en ik een abortus laat doen' zei ze. 'Het is jou keuze maar je blijft altijd in me hard' zei ik. 'En jij bij mij' zei ze. 'Dublin is maar een uur en 22 minuten hier vandaan' zei ik. 'Niall afstand relatie lopen altijd stuk' zei ze. 'Als je me nodig hebt met de abortus kan dat altijd he' zei ik. 

We zoenden nog heel lang. 'Ik wil je echt niet kwijt' zei ze. 'Ik jou ook niet' zei ik. 

Even later kwam me vader me moeder had de spullen al gepakt. Ze gaf me nog een knuffel. Ik stapte bij hem in de auto. En we reden weg. 'Kan je nog even stoppen bij het huis van Zara' zei ik. Hij stopte voor haar huis. Ik belde weer aan. Ze deed open. 'Niall je bent er nog' zei ze blij. 'Ik heb wat voor je' zei ik. Ik gaf haar mij T-shirt waar in ze sliep toen ze voor het eerst bij me was. En ik maakte nog een foto van haar om haar gezicht niet te vergeten. 'Gelukkig kunnen we altijd bellen' zei ze. 'Ik ga je zo erg missen' zei ik. 'Ik jou ook' we gaven elkaar nog een laste knuffel.  En ik ging weg. Ze stond nog voor de deur te zwaaien tranen liepen over haar wangen.  


DIT WAS HET LAASTE HOOFDSTUK !!!!!

Sexlesson ft NiallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu