H28

580 6 0
                                    

~Zara pov~ 

Ik werd weer wakker met erge buikpijn. En zoals het nu al heel de week gaat ren ik weer naar de wc, mijn moeder denkt dat ik een griepje heb of zo iets. Me vader denkt dat ik me werk druk niet aan kan, ik werk bijna dagelijks en maak lange dagen maar ik denk niet dat het daar aan legt. Me zusje denkt dat ik Niall mis, dat ik last heb van liefdes verdriet of zo iets. Zelf heb ik nog geen onderzoek gedaan.  De dokter is op vakantie dus daar kan ik ook geen raad aan vragen. 

Vandaag ben ik gelukkig vrij. Nu ben ik eindelijk en leg ik met erge buikpijn op bed. De bel ging. Hmm ik kan echt niet uit bed komen. Mijn moeder doet de deur open gelukkig. Ik hoorde dat ze zachtjes praatte met iemand. 'Ze is boven' hoorde ik me moeder zeggen. Ik hoorde voet stappen richting naar boven en naar mijn slaapkamer. De deur ging langzaam open. En ik kon niet geloven wie me kamer binnen stapte. 'Niall?' vroeg ik. 'Heey Babe' zei hij. Hij had een mand vol allemaal spullen. Ik ging recht op zitten. 'Wat heb je daar?' vroeg ik. Hij kwam naast me zitten op bed. 'Dit is voor jou' zei hij verlegen. 'Ow thanks' zei ik. 

Ik keek in de mand. Er zat allemaal spullen in: een knuffeltje, fruit en een doosje. Ik pakte het doosje. 'Zwangerschaps test?' zei ik. Ik keek hem vragend aan. 'Nou ik ben iets vergeten teon we voor het laats hier waren' zei hij. 'Ik weet niet of je zwanger bent maar je kan light proberen' zei hij. Ik liep naar de wc met de test. Oke ik heb de test gedaan.  Nu 5 a 10 minuten wachten.  IK liep weer terug naar de slaapkamer. 'En??' vroeg Niall verlegen. 'Nog ff wachten' zei ik. Ik deed de slapkamer deur dicht. Clik. 'Wat is dat?' vroeg Niall gespannen. Ik keek naar benden naar de test. Tranen liepen over me wangen. 

Shitt 2 streepjes betekend positief. 'Babe wat is het?' vroeg hij voorzichtig. 'Positief' zei ik zachtjes. 'Ow babe dat is super' trekt me naar zicht toe. 'Als het jongen word dan noem ik hem Niall jr, en een meisje Zara jr' zei hij blij. Ik verliet zijn armen en ging aan de andere kant van het bed zitten. Ik deed me handen voor me gezicht en ik begon kei hard te huilen. 'Zara wat is?' vroeg hij voorzichtig. 'Niall dit had nooit mogen gebeuren' zei ik. 'Babe, we worden gewoon familie' zei hij nog steeds blij. 'NIALL, OMG IK BEN NOG MAAR 16 JIJ 17 IK WORD STRAKS WEER GEPEST OP SCHOOL EN HOE MOET IK DIT ME OUDERS VERTELLEN?' Ik gIlde het uit hoe kon hij zo blij zijn ter wel ik me super kut voel en ook nog zwanger ben.'Babe, ik wist niet dat..' Ik onderbreek hem weer. 'Niall, ik wist helemaal al wat ik later wou' zei ik nu zachter. 'Voor mijn gevoel is heel mijn toekomst weg' ik zei dit nu echt zachtjes. 'Babe, ik help je met alles echt alles je bent er ook zo goed voor mij geweest toen het niet goed ging en nu ben ik er voor jou' zei hij om mij gerust te stellen. 


OWW SHIT SISTER AL EEN BABY NAAM IN GEDACHTEN BABY HORAN ALERRT GUYS BOU OF GIRL LET ME KNOW XX  

Sexlesson ft NiallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu