H37

475 2 0
                                    

~Niall pov~

Zara keek me in me recht in me ogen aan. Ze zakte langzaam weg 'Niall..' zei ze nog voor dat alles voor haar ogen zwart werd. Ik rakte in paniek niet mijn Princess. Ik pakte gelijk me telefoon. '112 wat is je noot geval?' zei de vrouw. 'Hi mijn vriendin is net flauw gevallen' zei ik helemaal in paniek. 'Hulp is onderweg' zei de vrouw. 

Ik deed de voor deur open zo dat de ambulance personeel naar binnen kan lopen. Ik ging naast haar op de grond zitten. Ze zag er witjes uit zwarte randen om haar ogen. 'Alles komt goed babe' zei ik ter wel ik over haar hoofd strijkt. 

De ambulance personeel rende naar binnen. Het ambulance personeel rende naar binnen. Ze duwde mij op zei. 'Haal wat water' riep 1 van de mannen. Ik liep naar de keuken. Mijn handen trilde helemaal. Ik liep weer terug de woonkamer binnen Zara was wakker. Gelukkig.. Ik gaf het water.  

'Is het goed dat we haar nog even mee nemen op onderzoek wat er is gebeurd en extra controle' vroeg de ambulance personeel aan mij. 'Ja' zei ik. Ik stapte in de wagen en we reden naar het ziekenhuis. Zara viel in slaap. 

'Meneer u kunt hier zitten we halen u zo als er nieuws is' zei het personeel. Ik ging zitten op de stoel voor de onderzoek kamer. Ik was super gestresseerd ze is zwanger straks is er iets mis met de baby. 

Even later brachten ze Zara naar een kamer. Ik ging naast het bed op een stoel zitten. Ze sliep nog. De dokter kwam haar kamer binnen gelopen. Ze stelde zich voor. 'Dokter de jong' zei ze. 'Hi Niall haar vriendje' zei ik. Ze keek me met een strenge blik aan. 'Zijn haar ouders ingelicht dat ze hier is' zei ze. 'Nee ze zijn de stad uit' zei ik sad. 

'Ik neem aan dat u weet dat ze zwanger is' zei ze. 'Ja dat weet ik' zei ik een beetje trots. 'Nou we hebben goed nieuws en slecht nieuws' zei ze. Ze haalde diep adem. 'Alles is goed met de baby's alleen het lichaam is nog te jong om deze zware opgaven te kunnen doen' zei ze, ze keek Zara aan die nog steeds sliep. 'Wacht u zei baby in het meervoud' zei ik verbaast. 'Dat klopt' zei ze. 'Het zijn er 2' zei ze. 'Hebben jullie al een keuze gemaakt over dat je het houd of doe je het weg?' ze keek me vragend aan. 'We houden het' zei ik. 'Das niet verstandig' zei ze. 'Hoezo niet?' vroeg ik op een agressieve toon. 'Luister ze is jong en het lichaam is nog niet in staat om dit te doen' zei ze. 

'Het kan gevaarlijk zijn voor haar, er kan een miskraam komen of weet ik veel voor ergs' zei ze. 'Kan ze dood gaan?' vroeg ik. 'Als ze niet op de voeding let enzo kan ze kans lopen ja' zei ze. 'Denk er over na' zei ze. Ze liep de kamer uit en even later werd Zara wakker. 


HEEY DIT WAS H37 

Sexlesson ft NiallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu