~Niall pov~
Ik kleden me zo snel mogelijk aan. Ik wil Zara niet kwijt. Niet nu. Ik rende me huis uit. Ahh waar woont ze. Ik rende zo snel mogelijk mijn straat uit. Aan het einde van mijn straat hoorde ik 2 mensen ruzie maken. 'Waar heb je het over Niall is je vriendje niet'. Das Zara.
Ik zag 2 meisjes vechten met elkaar. Het was Zara en Dewi. Ik wilde net ingrijpen toen Zara een volle klap in Dewi's gezicht geeft. Dewi valt met een bloede neus op de grond. Ze blijft stil leggen. Ik rende naar Zara toe. 'Wat is er gebeurd' vroeg ik geschrokt. Tranen rollen over haar wangen. Ik deed mijn arm om haar heen en we keken naar de stil legende lichaam van Dewi 'Is ze dood' vroeg ze verlegen. 'Nee, kom' Ik pakte haar hand en we gingen terug naar mijn huis.
Zara ging op de bank zitten en ze deed haar handen voor haar gezicht. Ik pakte wat drinken en ik pakte een icepack. Ik ging naast haar zitten op de bank. Ik legde me arm over haar heen. 'Hoe kan dit gebeuren' snikte ze. Ik nam haar gezicht in mijn handen. Ik veegde haar tranen weg. 'Zara het is allemaal mijn schuld'. Ik drukte mijn lippen op die van haar. 'Het komt allemaal goed'
~Zara pov~
We hoorde een ambulance en politie wagen door de straat rijden. 'Shit Niall die komen voor Dewi'. We renden naar buiten iedereen stond om haar heen. Ze werd door de ambulance personeel in de wagen gelegd. De politie ging iedereen in de buurt ondervragen. Ze stelde eerst vragen aan een man met een hondje,een vrouw met een kinderwagen. En een oudere vrouw. Ik kon helaas het gesprek niet volgen. Maar haar vinger wees mijn richting op. Een politie agent liep naar ons toe. 'Een paar mensen hebben u gezien met deze jonge dame klop dat?' zei de politie agent. 'Ja' zei Niall. 'Sorry het is allemaal mijn schuld wild u effe mee lopen naar mijn huis?' vroeg Niall verlegen. De politie agent volgde Niall naar zijn huis. 'Begin maar' zei de agent. 'vanochtend vroeg werd ik gewekt door geklop op de deur, Ik deed open en Dewi viel helemaal uit tegen mij, we zijn geeindig met een zoen, Waar door mijn vriendin Zara best boos op mij was, ze verliet mijn huis om naar haar eigen huis tegaan, maar onderweg werd ze aangevallen door Dewi, Ik zag hoe ze vechten Zara gaf de laaste klap, en nu zijn we hier' zei Niall in een snelle tempo. 'klop dit verhaal Zara?' vroeg de agent aan mij. 'Ja' zei ik. Ik keek hem recht aan in zijn ogen ik. hij keek naar mijn kin waar een wond is. Naar mijn oog die blauw is. en mijn benen en armen die vol grassen en kleine wondjes zitten. 'Oke, u wilt zeggen dat het zelf verdeging was?' 'Ja meneer' zei ik verlegen. 'Oke dan zal er verder geen verhoor meer komen als het verhaal klopt, fijne dag nog' de politie verliet zijn huis.
'Kom hier' zei Niall. Hij had joduim en deed het op me open wondjes. En plakte er een pleister op. 'Sorry' zei ik verlegen. 'Waar voor?' vroeg Niall. 'Van die ruzie van net' zei ik schoor. 'Ow dat, geef niks, ik had niet zo stom moeten doen sorry' zei Niall. 'Is nu alles weer goed tussen ons' vroeg Niall verlegen. 'Ja, alles is goed'
HEEY DIT WAS H8. IK HOOP DAT JULLIE HET LEUK VONDEN XX
JE LEEST
Sexlesson ft Niall
FanfictionNiall zit in het voetbal team. Hij is echt een top speler en ook nog populair bij de meiden. Alleen niet zo goed op school. Vooral wiskunde snapt hij niks van. Hij moet snel zijn cijfers omhoog zien te krijgen anders moet hij uit het voetbal team...