H31

539 5 0
                                    

~Zara pov~

'Oke, vertel hoe ging het?' vroeg ze. 'Nou we hadden seks toen werd ik zwanger hij kwam aan met de test toen ik hard verteld dat ik ziek was de test is positief we vertelde het zijn moeder maar haar reactie was 'Niall alweer' dus ja toen hadden we gepraat en ik liep boos weg' zei ik. 'Nou' zei ze. 'Wil je mij verhaal weten?' vroeg ze aardig. 

'Nou Niall en ik hadden seks meerdere keren, na die ene keer raakte ik zwanger want meneer had geen condoom, ik vertelde hem dat ik zwanger was maar hij zei "Sorry je bent heel lief maar ik deed het alleen voor de seks" ik was zo boos dat ik een arbortus deed en ik kwam terug van het ziekenhuis en hij had jou' zei ze. 'Daarom doe je altijd zo tegen mij' zei ik. 'Ik wilde je beschermen want je bent nooit alleen en helemaal niet bij Niall' zei ze. 'Hoe bedoel je?' vroeg ik. 'Okey ik ben eerlijk nog niet over Niall ik hou nog van hem maar hij hield niet van mij en hij was helemaal niet zo blij toen ik vertelde dat ik zwanger was, maar zo te zien houd hij wel van jou en jij van hem' zei ze. 'Ik haat hem' een traan liep over me wang. 'Hoe moet ik hem vertrouwen om een goede vader te zijn ter wel hij niks serieus neemt' ik veegde me tranen weg. 

'Ik denk dat het beter is als je met hem gaat praten' zei ze. 'Nee' zei ik. 'Okey' zei ze. 'Wil je mee?' zei ik. 'A je wilt toch praten' zei ze. 'Ik moet wel ben nu eenmaal zwanger ook' zei ik. 'Oke oke maar ik kan niet ik ga vanavond naar een feestje' zei ze ter wel ze opstaat. 'Wat voor feest?' vroeg ik. 'Zayn geeft een feest, ga anders mee voor afleiding' vroeg ze aardig.  'Okey' zij ik. 


HEEY DIT WAS H31 XX

Sexlesson ft NiallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu