H30

555 5 0
                                    

~Zara pov~

Hij nam me mee naar zijn kamer. 'Ga maar effe legen ofzo, kom tot rust enzo' zei hij. 'Niall, mag ik wat te drinken?' vroeg ik. 'Tuurlijk babe' zei hij. Hij liep de kamer uit.

~Niall pov~

Ik pakte voor haar een glas water. 'Mag ik ff met haar praten?' vroeg mijn moeder. 'Wat wil je zeggen?' vroeg ik. 'Ik hoorde hoe overstuur zei was, en ze is erg kwetsbaar en gewoon vrouwen onder elkaar' zei ze. 'Ja ga maar, neem wel dit effe mee' 

~Zara pov~

Ik wachtte op Niall maar zijn moeder kwam binnen. 'Hey' zei ze. 'hey' zei ik. Ze ging op het bed zitten. 'Sorry dat ik je zo overstuur heb gemaakt' zei ze. 'Het is niet u fout' zei ik. 'Ik heb allemaal slechte verhalen gehoord over de voetbal jongens en Niall, Ik geloofde het niet maar nu dit hoe kan ik hem vertrouwen om een goede vader te zijn' zei ik er liep weer een traan over me wang.  Niall kwam de kamer binnen gelopen. 'Mam mag ik?' vroeg hij stil. Ze liep de kamer uit. 

'Zara ik heb gehoord wat je tegen me moeder zij' hij keek me strak aan. 'Zara wat wil je?' vroeg hij. 'Ik wil de waarheid, geen leugens en geen halve verhalen' zei ik. 'Okey' zei hij. 'Wie was he meisje?' vroeg ik. 'Dewi' zei hij. 'Waarom ben je geen vader?' voeg ik weer. 'Arbortus' zei hij. 'Waarom?' vroeg ik weer. 'Nou gewoon' zei hij. 'Je bent echt lul' ik stond op en liep weg. 'Zara wacht' riep hij. Ik rende zijn huis uit. 

Ik liep naar het speeltuintje om de hoek. Ik had een klein hoopje dat Niall achter me aan had gerend maar nee ik heb een kwartier gezeten maar geen Niall. 'Hey' zei een meisjes stem. Ik keek op. 'Moet je niet bij Niall zijn' zei ze. 'Moest jij geen kinderen op voeden? zei ik. 'Sorry' zei ze op een bitchy. 'Ja Niall vertelde me het' zei ik. 'Wat heeft hij verteld?' vroeg ze. 'Dat je zwanger was en arbortus heb gedaan' zei ik. 'Dat is het?' zei ze. 'En waarom zit je hier, heb je ruzie met hem?, ben je ook zwanger ofzo?' zei ze. 'Ja, maar toen we zijn moeder vertelde kwam alles aan het light' zei ik. 

HEEY DIT WAS H30 

Sexlesson ft NiallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu