~Zara pov~
'Zara' hoor ik Niall zachtjes in mijn oor fluisteren. Ik kijk op en zie dat de film al is afgelopen. 'hoe laat is het?' 'huh half elf' zei Niall slaperig.
Ik zette de lege bak popcorn op de keuken tafel. Niall komt binnen met de lege glazen cola.
'Blijf je slapen?' vroeg Niall verlegen. 'Vind je moeder dat niet raar?' 'Die is er dit weekend niet' 'oke..' zei ik verlegen.
Hij pakte me hand en nam me mee naar de badkamer om me tanden te poetsen en me make-up eraf te halen.
We liep naar zijn slaapkamer. 'vind je het erg als ik in me onderbroek slaap?' 'Huh nee hoor, wees gewoon jezelf zij ik' Hij deed zijn trui uit. waar door me ogen niet meer van hem afkon houden. 'Goed uitzicht he' Ik schrok en keek hem weer recht in de ogen aan. Een klein verlegen lachje kwam op me gezicht. 'Mag ik een tshirt lenen?' vroeg ik verlegen. 'Je mag ook naakt hoor' 'huh nee ik hou het maar bij de tshirt'. Ik voelde mezelf blozen toen hij die opmerking maakten. Hij gooide zijn tshirt op het bed. Ik pakte hem en rende naar de badkamer, om te kleden. Ik deed me topje, bh en jeans uit. Ik liep weer terug naar zijn kamer.
De deur van zijn kamer kraakte open. Niall keek op. Wow die blauwe ogen. Niall liep naar mij toe. 'Je ziet er zo mooi uit in mijn shirt'. Ik voelde mezelf weer blozen.
Niall tilde me op en lag me voorzichtig neer op zijn bed. Hij gaf me weer kusjes op mijn gezicht en nek. Zijn linker hand steunde op het bed terwel hij met zijn rechter hand onder me shirt gaat richting mijn boobs. Toen hij bij mijn boobs aankwam voelde ik zij erectie. Hij stopte snel met de zoen en zijn handen gleden net als vorige keer weer over me lichaam weer terug.
Ik zag de erectie in zijn onderbroek. Ik wilde het eerst niet vragen maar ik deed het toch. 'is er nog een les' zei ik verlegen. Hij keek me verbaast aan. 'Neem de control babe'
Ik wist eerst niet wat ik moest doen maar ik wist zeker dat ik het kon. Ik begon in zijn nek en ging steeds iets omlaag. ik was bij de rand van zij boxer. 'Ow babe doe het' hoorde ik Niall kreunen.
Ik deed zijn onderbroek omlaag en zag zijn erectie groot en stijf. Ik nam zijn erectie in mijn mond en zuigde er aan. Zijn handen wikkelde zich in mijn haar, om het perfecte ritme aan te houden.
Ik lag naast Niall. Hij gaf nog een kus voordat hij ging slapen 'goodnight babe'
Niall zijn ogen waren gesloten zijn adem kwam langzaam uit zijn mond. Hij is zo knap en ook nog zo lief. Elke keer als hij me aankijkt krijg ik overal kippenvel. Ik ben gewoon verliefd. Ik gaf een klein kusje op zijn lippen en viel in slaap.
HEET GUYS.. SORRY DAT HET ZO LANG GELDEN IS. IK ZAL KOMEN MET DEEL 7
VINDEN JULLIE DIT VERHAAL BWT LEUK LAAT DAN EEN STEM ACHTER EN VOLG ME OP INSTA @NIALL.HORAN.Z JA DAS ME FAN ACC.
XX
JE LEEST
Sexlesson ft Niall
FanfictionNiall zit in het voetbal team. Hij is echt een top speler en ook nog populair bij de meiden. Alleen niet zo goed op school. Vooral wiskunde snapt hij niks van. Hij moet snel zijn cijfers omhoog zien te krijgen anders moet hij uit het voetbal team...