~Niall pov~
De bel ging Zara liep naar de deur. 'Heey' hoorde ik Zara zeggen. De deur ging weer dicht. Zara liep met haar zusje de woonkamer binnen 'Dit is Niall' zei Zara. Haar zusje liep naar me toe om haar voortestellen. 'Hoi ik ben Zoe' zei haar zusje. 'Hi Zoe ik ben Niall' zei ik. 'Ben jij Zara's vriendje?' vroeg ze. 'HUH Zoe zo iets vraag je toch niet' zei Zara. 'Maar je ben toch wel haar vriendje?' vroeg ze weer aan mij. 'Ja ik ben haar vriendje' zei ik trots. 'Ow leuk' zei ze. Ze ging op de bank zitten en tv kijken. 'Zullen we zo beginnen aan het eten' vroeg Zara. 'Ja is goed' zei ik. We liepen naar de keuken. 'Zullen we pasta eten?' vroeg Zara. 'Ja lekker' riep haar zusje van uit de woonkamer. 'Je hoorde het' zei Niall.
Ze roede in de pan met tomaten saus toen er een drupje op haar shirt viel. 'Ow die moet snel gewassen worden' zei Zara. Ze deed haar trui uit. 'Zo je maakt het me wel moeilijk hoor' zei ik. Ze lachte. 'Vanavond he' zei ze.
We gingen eten we zaten met z'n 3 aan tafel. 'Ik ga naar boven' zei haar zusje. Ze liep naar boven. Zara beet haar onderlip toen ze naar me keek. 'Ik ben niet vergeten wat je vanochtend zei' zei ze. Ik kreeg een smile op me gezicht. 'Maar eerst af ruimen zei ze.
We begonnen met afruimen. Ze bukte om de boord in de vaatwasser te zetten. Ik gaf haar een knuffel van achter 'Ik kan niet wachten' fluisterde ik in haar oor. Ze deed haar jeans uit nu was ze in haar ondergoed. 'Nog een paar boordjes' zei ze. Ze maakt het me wel moeilijk. Toen ze weer bij het aanrecht stond kon ik mezelf niet meer tegen houden. Ik ga haar weer een knuffel van achteren. Ze bleef gebukt staan ik deed de riem van mijn broek los en ik trok mijn broek naar benden. Mijn erectie was hal hard en rust tussen haar kont.
HEEY DIT WAS H19 XX
JE LEEST
Sexlesson ft Niall
FanfictionNiall zit in het voetbal team. Hij is echt een top speler en ook nog populair bij de meiden. Alleen niet zo goed op school. Vooral wiskunde snapt hij niks van. Hij moet snel zijn cijfers omhoog zien te krijgen anders moet hij uit het voetbal team...