H14

909 3 1
                                    

~Niall pov~

Zara lag zo lief naast me. Ik gaf haar een kus en ik fluisterde in haar oor. Niet met de gedachten dat ze dit zal horen. 'Heey, eigenlijk vind ik je leuk heel erg leuk ik heb nog nooit me zo gevoeld als een meisje naast me lag ik hoop dat je het zelfde voelt' ik gaf haar nog een kus toen ze 'Ja' zei. "Ja Niall ik voel het zelfde vanaf het moment dat ik de eerste les kreeg was alles zo speciaal' zei ze slaperig. 'Wil je me meisje worden?' vroeg ik aan haar. 'Ja' zei ze. Ze gaf me een klein kusje op me lippen. Ze deed haar armen om mij heen en ze viel weer in slaap. Even later viel ik ook in slaap.

Ik werd wakker en zag dat er niemand naast me lag. Ik liep naar beneden en Zara was bezig met een ei aan het bakken. Ze stond in mij groene trui en haar bruine haar zit in een knotje. Ik beden me nu pas dat ik helemaal naakt was ik wou net naar boven rennen voor een boxer maar ik was net telaat. 'Heey, goedemorgen' zei ze met een ochtend stem. ' Heey' Ik liep naar haar toen en ik gaf haar een knuffel van achteren. 'Ik kleed me nog effe om oke' 'Is goed' zei ze lief. Ik rende naar boven ik deed een boxer aan en ik ging weer naar beneden.

Ik keek nog effen op me telefoon voor dat ik aan het ontbijt begon.

(Z is zayn N is Niall)

Z: Heey Nialler

N: Heey Zayn

Z: Ga je vanavond ook naar Liam's feest.

N: Is dat vandaag?

Z: Ja man hij word nu eindelijk 18

N: Zara is hier is het goed dat ze mee gaat.

Z: Ja man

N: oke ik zie je vanavond

'Waar ging het gesprek over?' vroeg Zara verlegen. 'Wil je vanavond met me mee naar een feest?' vroeg ik aan haar. " Huh ja is goed gezellig, is het goed dat ik dan eerst naar huis ga?' 'Ja joh trek wel is sexy's aan' Zei ik met een knip oog. Ik zag dat ze een beetje begon te blozen.


HEEY DIT WAS H14 HOOP DAT JULLIE HET LEUK VONDEN XX IK ZIE JULLIE BIJ H15

INSTA: NIALL.HORAN.Z

YOUTUBE: NIALLER MY ALL

Sexlesson ft NiallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu