H39

456 3 0
                                    

~Niall pov~

De volgende ochtend bracht ik Zara thuis. 'Je kan me altijd bellen als er iets is' zei ik. 'Niall' zei ze. 'Ja?' vroeg ik bezorgt. 'Ik hou van je' zei ze. Ik gaf haar een zoen. 'Ik meer' zei ik voor dat ik weg ging. 

Ik vind het super kut om haar te verlaten maar ik moet naar deze training. Toen ik aan kwam was ik aan de late kant. Iedereen was al aan gekleed en ik moest nog me omkleden. 'Agg Nialler wat hoorde ik nou, heb jij je vriendinnetje het ziekhuis in geslagen?' zei jack. Ik voelde woede in me op komen. 'Nee' zei ik. 'Ow waarom lag ze dan in het ziekenhuis?' vroeg hij. 'Ben je zeker weer een condoom vergeten?' zei Jack iedereen moest lachen. Ik ben echt super kwaad maar ik kan me nog inhouden. Op het veld begon het normaal maar toen ik een tikje van Jack kreeg kwam voor mij de druppel. Ik stond op ik liep naar hem toen ik begon hem met flinke klappen in zijn gezicht te geven. Bloed liep uit zijn neus. We rakte in gevecht midden op het veld. De trainer haalde ons uit elkaar. 'Nu is het klaar!' riep hij. 

'Niall naar de kleedkamer' riep hij. 'Jezus Niall' zei hij. 'Waar sloeg dat op?' vroeg hij boos.'Nou gewoon' zei ik. 'Nou gewoon nou gewoon??' zei hij me na. 'Ik ben klaar met jou ga maar naar huis' zei hij. 'Watt??' zei ik. 'Ja precies wat ik zei' zei hij. 'Naar huis en kom nooit meer terug!' zei hij. 

Ik kleedde me om. En ging maar naar huis. Toen ik thuis aan kwam had me moeder nog nieuws. 


DIT WAS H39

Sexlesson ft NiallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu