~Niall pov~
Ze deed haar hakken maar uit. 'Wat doe je?' vroeg ik aan haar. 'Ik kan dat stuk naar huis echt niet meer op hakken lopen' zei ze ter wel ze bezig was om haar hakken uit te doen. 'Ga je echt op blote voeten dat stuk lopen. 'Ja, hoe ander?' zei ze. Ik pakte haar op. 'Wat doe je?' zei ze ter wel ze moest lachen. 'Ik kan je echt niet er zo bij laten lopen' zei ik tegen haar. ' Kom, ik til je wel' zei ik. Ze sprong op me rug. 'Hou je dat wel?' vroeg ze. 'Easy' zei ik terug.
Ze deed de deur open en we liepen naar binnen. 'Ik ga me make-up er afhalen' zei ze ter wel ze naar de badkamer liep. Ik liep een rondje door haar huis. Ik zag een foto van haar ouder aan de muur haar zusje, een kat en een dikkig meisje. Neeeee dacht ik bij mezelf is dit Zara??? 'Wat doe je?' zei ze. Ze zond geleund tegen de muur. Met haar slaapkleding. 'Ben jij dit?' vroeg ik voorzichtig. Ze liep naar me toe om de foto te bekijken. 'Ow jezus hangt die er nog' zei ze. 'Hoe lang was dit geleden?' vroeg ik weer voorzichtig. 'vorig jaar' zei ze. 'Wow' zei ik. 'Ik was het gewoon zat om dikkie genoemd te worden' zei ze. 'Zullen we maar naar bed gaan?' zei ze snel.
We liepen naar haar slaap kamer toe. Haar kamer was simpel een kast en een bed ( wel 2 persoons) 'Nog een voorkeur waar je wil liggen?' vroeg ze. 'Nuhh' zei ik. Ze deed haar slaper deur dicht en op haar deur was een grote poster van Taylor Swift. Ze ging aan de andere kant van het bed zitten. 'Ben je fan van haar' vroeg ik. 'Ja haar muziek past gewoon bij mij leven vooral toen' zei ze ter wel ze naar de poster keek. 'Zullen we maar gaan slapen' zei ze.
'Ja ik kleed me nog effe uit' zei ik. Ze beet haar onderlip toen ik mijn shirt uit deed. 'Goed uitzicht he' zei ik voor de grap. 'hmmm' zei ze terug. Ik ging naast haar liggen in bed. Ik gaf haar nog een kus op haar voor hoofd en toen viel ik in slaap.
DIT WAS H17 XX IK ZIE JULLIE BIJ H18 XX
JE LEEST
Sexlesson ft Niall
FanfictionNiall zit in het voetbal team. Hij is echt een top speler en ook nog populair bij de meiden. Alleen niet zo goed op school. Vooral wiskunde snapt hij niks van. Hij moet snel zijn cijfers omhoog zien te krijgen anders moet hij uit het voetbal team...