იყო და არა იყო რაა ჩემზე მიუხერხებელი და ზემოუხერხებელი ადამიანი სხვა ვინ იქნებოდა?!
პრივეტებიი, მე ანდრეა ვარ, მაგრამ მეგობრები მაჩოს და ბრუციანს მეძახიან. ჰოომმ..სად ანდრეა და სად მაჩო..მეც ეს კითხვა გამიჩნდა პირველად მაგრამ საქმე იმაშია რომ ფაქტიურად მართლა "მაჩოს" ვგავარ. კაი რანჩოს ბიჭივით რომ შემოვიწყობ ხოლმე ხელებს წელზე და პირში ბალახს რომ გავიჩხერ, მაგ მომენტში მართლა მაჩო ვარ.
დაა ბრუციანი. ჩემს სამ მეგობარს გონიათ რომ თვალებში ნორმალურად ვერ ვიხედები, რადგან ან სულ რაღაცას ვეტაკები ან თვითონ რაღაცა მეტაკება..
ჩემი 3 მაგობარი+მე= 4 მუშკეტერი :დდ
ჩემი მეგობრები. ჰოომ.. ამ 3 არანორმალურად არანორმალური არსების გარეშე ალბათ ვერც წარმოვიდგენ ჩემს ცხოვრებას. 'ისინი არიან ჩემი მზე და ვარსკვლავები'(ღვინო დუდუკი და ქალები~).
ელინა👇
•ყველაზე უფროსია ჩვენ 4დან
•სკოლის ბიჭებს სუ პანტაპუნტით ყრის
•სკოლის სეხსბოომბბ
•ჩვენი "დედიკო" (მხედველობაში არ მიიღოთ "დედა" რომელიც "შვილებს" რჩევებს აძლევს და კარგი და მშვიდობიანი ცხოვრებისკენ მოუწოდებს...ნოოუუ ბიიშ' ში იზ our motherfcker დედა-ბუნება. კაროჩე ბიჭებს თავად გვირჩევს რომელი უფრო სექსუალურია იმას ეზასავეთო)
•ამ ყველაფერს წამში დაგავიწყებს.../ინდურ სერიალებს უყურებს*ღმერთო მოუტევე* მისი ოცნებაა იჩკი და ტაპასიასთან ფოტო და ავტოგრაფი/იანა👇
•ჩვენი ქიუთი
•'მაკნე'
•ამ ქიუთი სახის უკან ისეთი ეშმაკი იმალება უბრალოდ ტვინშიც ვერ გაივლებ
•ბიჭს იხმარს და მიაგდებს..
•იფიქრებ "ეს ნაზი არსება ციდან რო ვარდებოდა დედამიწაზე რამე ხომარ მოიტეხაო" მაგრამ სინამდვილეში ზუსტად 2 წამში იატაკზე ისე აღმოჩნდები +ზემოდან ეს ანგელოზი რო გეჯდება და თვალი ჩალურჯებული გექნება, უბრალოდ ვერც გაიაზრებ რაა.
•fლეშია ეს შობელძაღლიმელი👇
•ძაანნნ ენამახვილი გინებაში
•ბიჭებს ვერიტანს(ნუ ამაზე თავის ისტორიებიაქ..გულისტკენადა ასეთი ბანალურობები, სოუ ახლოს აღარ იკარებს მათ..ჩემი სკვინჩა აბღავლეეს😭)
^ხო გავაგრძელოთ^
•იცის კარატე ნუუ დონე რა
•მარიოჩიმაროს კიდე უყურებს:')ზის იზ მაი სრი სიფორთხლე :დ
და დავრჩი მეე..საწყლათ..
მე👇
ჰეჰე გევასე გეჟოო?•დეც მიი წყევლაში #1
იმფერს გეტყვი გაგაგორებ მაგერ ძირში ისე რო ვეღარც ადგე
•სეხსუალური, ბათ მოუხერხებელი,
NO..NO.. 👑ზემოუხერხებელი👑
•მაჩო😎
•ბრუციანი
•არმევუასებიან ბაბნიკი ბიჭები,არადა ზუსტად ეგენი ცდილობენ ჩემს "დაკერვას" მარა მე ხო მევარ ხალხო ამიტომაა ზოგი კოჭლი რო დადის და ზოგი თვეებია რეანიმაციაში გდია.☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
ვუალაა..მინდა რამე კომედია დავწერო ფიიფფლლ, ხოდამ ნუ რავი tell me განვაგრძო? თუ დავსტოპდე იქანა საცა ვარ?
YOU ARE READING
მოუხერხებელი(completed)
Humorთუ კომედიურ ფიკს ეძებ სწორად აგირჩევია ;) Desc: გოგო რომელის თავსაც ყოველთვის რაღაც ხდება. ხან "კისერს იმტვრევს", ხან სხვას "ამტვრევს". ასევთქვათ, მისი ცხოვრება ერთი დიდი უიღბლობა, თუმცა ამავდროულად დიდი კომედიაა. საუკეთესო მეგობრებთან გატარებული ბე...