[46] welcome back bro

690 67 13
                                    

იანას პოვ

დილაადრიან ტელეფონზე ზარი მაღვიძებს.

ძლივს ვპოულობ და დაუხედავად ვპასუხობ.

-რა ამოწყვეტა გინდა?

-ჩვენ ანდრეას გამტაცებლები ვართ, ან 2 საათში მომიტან 100 000$ დათქმულ ადგილას ან ტვინს გავუხვრეტთ!-ღრიალებს ტელეფონის იქიდან 'ვიღაც'.

-ჰაჰ, გვამი მერე კარგად გადამალეთ. -ვუთხარი და გავუთიშე.

არა, მეგობარს ესე ვერ გავწირავდი რომ არ ვიცოდე რომ ის ანდრეაა. თანაც
1. ვიცანი ბატონი ჯი ჰიუს-ს ხმა, so ანდრეას მამამისი არაფერს დაუშავებს.
2. უბრალოდ ანდრეა მოკლავს იქით ასეთ დროს მის ამყენებელს.

ამიტომაც ბალიშზე თავი კომფორტულად მოვათავსე და ძილის გაგრძელებას შევეცადე.

კიდევ ზარია ტელეფონზე.

-შენი ხასიათი რომ არ ვიცოდე ვიფიქრებდი ანდრეა კიდიათქო -სიცილით მეუბნება ჰიუ.

-მე კიდე ანდრეას ხასიათი რომ ვიცი კარგად მაგიტომ "დავიკიდე", თანაც ხმაზე გიცანი ჰიუჩკ ;)

-ოხ, იანოვიჩ რა გაღლეტილი ბოვში ხარ ნწნწ, ამფერი წაწუნკლება ასეთ ასაკში ცუდი არაა?

-რას ამბობ ჰიუჩკ, ამ ენის წყალობით ვიჭიფხები ყველგან და აგი როარ მქონდეს ხო მომეხვნა მინდორ-ველი ჰა?

-ოჰ, მაი კია მართალი.

-ჰოდა ეგრე ბრატ. უი რაზე მიკავდი?

-აჰ ჰო, სულ გადამავიწყდა შენთან ლაპარაკში, ანდრეას ვერ ვუკავშირდები, ბექიონიც არ იღებს და რამე მოხდა?

-ააა, მგონი ღამე ქუნქური გაუდიოდათ, ბექიონის ღრიალი ჩვენც კი გავიგეთ და.. მაგარს გიჟაობდნენ ასიანი.

-ოოუუ, მაშინ დღეს არ შევაწუხებ გვრიტებს, ანდრეა ალბათ ვერც გაივლის ეგეთ დღეში თუ იყვნენ.

-უეჭველი-სიცილით ვუთხარი, რაზეც ლეიმ გაიფართხალა საწოლში. ხმამაღლა გამეცინა 'ცოტათი'.

მოუხერხებელი(completed)Where stories live. Discover now