[31] Time to back, but..

710 83 33
                                    

-ბარგი ჩამოტანილი გაქვთ ყველას?- (ელინა)

-რამე ხომ არ გრჩებათ?- (სუჰო)

-არა, ყველაფერი აქ გვაქვს-(ლეი)

-კარგით, ბილეთები მე მომეცით.-(სუჰო)

-სუჰო, შენ ეს ჩანთა დამიჭირე ერთი წუთით..-(ელინა)

ელინამ ჯიბიდან ტელეფონი ამოიღო და ვიღაცას მისწერა.

-ვის მიწერე?-(სუჰო)

-ანდრეას მამას, რომელზე ჩამოხვალთ სეულში რომ დაგხვდეთო.-(ელინა)

-აჰ, კარგი, მაშინ  - Let's go guys!

Author's POV

ყველანი ესპანეთის მთავარი აეროპორტისკენ წავიდნენ. გზაში, თუ შეიძლება მათ უკვე ასე ვუწოდოთ, შეყვარებული წყვილები ერთად იჯდნენ.

-------

-ახლა ყველამ ერთმანეთს ჩაკიდეთ ხელი, არ დამეკარგოთ შემთხვევით ამხელა აეროპორტში, თორე რა მოგძებნით თქვენ?-(ელინა&სუჰო)

-------

-გეფიცებით ახლა ტვალეტში როარ შევიდე შარდის ბუშტი გამისკდება, მერე ეს შარდი მთელს ორგანიზმში გავა, გამეჟღინთება სხეული ფსლით, ტვინში ამასხავს და მოვკვდები:)-(ანდრეა)

-კარგი, ჩვენ აქ ვიდგებით და მალე მოდი! დრო 15 წუთი გვაქვს ჩასხდომამდე, 10წუთში აქ ერჭე.-(ელინა)

-Okay mum!

ანდრეას პოვ

-ღმერთო შენ მიშველე! აუ რა, რატომ არ მოვიშორე ფისები სანამ სახლიდან გამოვიდოდით?! უფ რაა, ნერვები მეშლება ჩემს თავზე! ან ეს ტვალეტი სადღა ჯანდაბაშია?!

დავრბივარ აეროპორტის დერეფანში გიჟივით და ვიყურები აქეთ-იქით გაფაციცებული თვალებით.

-აჰ! აი ისიც!

როგორც კი კარებზე ტვალეტის ნიშანი დავინახე გიჟივით მივვარდი, კარები გამოვგლიჯე და შევვარდი შიგნით!

-აჰჰჰ, რა კარგია..-ახლაღა ავიხედე მაღლა და კაცის საფსამს ვხედავ(ფეხზე რო დგანან და ისე რო ფსამენ მაგას). ალბათ ქალის და კაცის საერთო ტვალეტია -მხრები ავიჩეჩე და შარვლის აწევა დავიწყე.

მოუხერხებელი(completed)Where stories live. Discover now