[51] შურისძიების დროა!

594 65 22
                                    

ლეის პოვ

გადაცემიდან ახალი მოსულები ვართ. ნამდვილად დაღლილი ვარ, ამიტომ სახლში მოსვლისთანავე ოთახში ავედი და წამოვწექი დასასვენებლად.

კაია ცივ იატაკზე წოლა.

ჩემთვის ასე ვგორაობ ძირს, როცა უცებ ოთახში ანდრეა შემორბის კივილით

-ლეიზიტო!-კარები შემოანგრია. საუბედუროდ მე კარებთან ვიყავი მიკოტრიალებული, ამ ბრუციანმა ვერ დამინახა და მუცელზე მთელი ძალით დამაჭირა ფეხი.

-ეეეეეეეეეეეე-დავიწყე ყვირილი, მაგრამ არაკაცური რომ არ გამოვჩენილიყავი "ყვირილი გადავაკეთე" -ეეეეეეე შიმი როულეე ფეეიკეე უუუხშენი ლავმიეგეინ!

-ბიჭო რადროს შიმი როულეა, ადექი უნდა დაგელაპარაკო რაღაცაზე!-სერიოზულმა მითხრა, ამიტომ მეც სწრაფად წამოვდექი და ყურადღებით დავუწყე მოსმენა.

-რახდება, რა ბაზარია?

-კაროჩე, სკოლაში ერთი ვიღაც მაბულინგებდა ხოლმე პატარა როცა ვიყავი და მინდა რომ შური ვიძიო და მეც ისევე გავამწარო!

-პატარა რო იყავი..და ახლა გინდა შურის ძიება? აქამდე რომელ ვირის ტრაკში იყავი გაკვეტებული?

-ეჰ ლეიზიტო, ნუიტყვი.

-კაი კაი, ხოიცი დაგეხმარები! რადგან შენ ბექიონზე დამეხმარე მაშინ შოკოლადის გამო!

-ძმა ხარ!

-ვიცი.-ერთმანეთს კაცურად გადავეხვიეთ და გეგმის შემუშავება დავიწყეთ.

****** შუაღამე******

-ამ კორპუსში ცხოვრობს?-(ლეი)

-კი.-(ანდრე)

-მერამდენე სართულზე?-(ლ)

-11-(ა)

-კაი წამო ლიფტით ავიდეთ.-(ლ)

-ეი ეი, მეტი კრიმინალურობა დამანახე ძმაო. რა ლიფტი რის ლიფტი, კედლიდან ამ დაჟანგული რკინების მეშვეობით უნდა ავიდეთ. -(ა)

-შენ ტრაკში სიცხე ხოარ გაქვს?-(ლ)

-კაი ნუ გაახურებ ახლა. წამო წამო.-(ა)

მოუხერხებელი(completed)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt