[23] where is Andrea's memory?

755 91 19
                                    

-ანდრეა, ძალიან გთხოვ მიპასუხე..უკვე აღარ შემიძლია მეტი.. გახდები ჩემი შეყვარებული?

-ბექი..სიმართლე გითხრა პირველად მთხოვს ბიჭი რომ მისი შეყვარებული ვიყო, რადგან ვერც ვერავინ ბედავდა ამის კითხვას, ყველას ვცემდი..

-ანუ?..

-ანუ, ეს ჩემთვის ახალია..და მეშინია..

-ნუ გეშინია საყვარელო ჩვენი პირველი ღამე კიარაა რო გეშინოდეს-ბექმა წარბები ეშმაკურად ააპარპარა

-იდიოტო!-სამაგიეროდ მუშტს იღებდა ანდრეასგან მაგრამ აჰა, მისი ცოტა ხნით შვებულებაში გასული მოუხერხებლობაც დაბრუნდა-მისი მოქნეული ხელი ბექმა აიცილა, სამაგიეროდ ამ ინერციის გამო ანდრეა გვერძე აღმართულ ხის კედელს შეასკდა თავით და ინერციით გადავარდა უკან, სადაც ბექი იდგა და მის მოუხერხებლობაზე კაიფობდა.

საბოლოოდ კი ისე გამოვიდა, რომ ბექი და ანდრე ასეთ პოზაში იყვნენ-" ვისი ფეხი სად გდია".

დანახულზე დანარჩენები მოვარდნენ ჩანიოლის გარდა, რომელიც ანდრეს და ბექის 'გვერძე გასვლის' შემდეგ წავიდა.

-კარგით რაა, ახლა რაღა მოხდა კიმარა? რას გდიხართ აქ ასე გათხლაშულები?-(მელი)

-მოიცა გოგო, ნახე სისხლი მოსდით!-(იანა)

-მგონი კარგად მართლა ვერ ხართ, პირდაპირი და უკუღმართული და მნიშვნელობითაც.-(ელინა)

-სეჰუნ მიდი სასწრაფოში დარეკე-(ლეი)

-კაი ახლავე.. ალო, სასწრაფოა? აქ ორი ახალგაზრდა "ვისი ფეხი სად გდია" პოზაში ძირსაა გაზღვლემფილი და კრუსუნებენ, თუშეილება მალე მოდით რა-(სეჰუნი)

-.....

-ალო? ალო? fუ fუ *ტელეფონს ჩაბერა* გესმით ჩემი? მგონი სხვაგან მოვხვდი-(სეჰუნი)

-არა სეჰუნ, რეები ებოდიალე ადამიანს? ხმას ვერ იღებს! მომეცი მე დაველაპარაკები-(ლეი)

-ალო, სასწრაფოა ხო? ××× ამ სანაპიროზე ვართ და თუ შეგიხლიათ რაც შეილება სწრაფად მოდით, ორი ადამიანი გაურკვეველ პოზაში იმყოფება ძირს და როგორც ჩანს ზედმეტად ტკივათ, რადგან სახეს მანჭავენ სასწაულად!-(ლეი)

მოუხერხებელი(completed)Where stories live. Discover now