[39] New job

638 79 43
                                    

ანდრეას პოვ

-ჩემო ბოჭოლია!-სახლში დაბრუნებისას მამა შემეგება.

-Daddy!-მეც დავიყვირე და შევახტი. გავიგონე ამ სიტყვის გაგონებისას ბექიონმა როგორ ჩაიფხუკუნა რაღაც.

-რაშვებით აბა, როგორ მიგდით საქმეები?- წარბები აგვიპარპარა.

-გრძელი ამბებია-ყველამ ერთხამდ მიუგო, რაზეც ჩაეცინა.

-როგორც ჩანს მართლაც გრძელია-ჩაიღიმა მამამ-თან პირადულიც, არა?-ისევ ეს წარბების პარპარი.

-მამაჩემო, შენ მგონი ჩვენზე მეტად გარყვნილი ხარ!

-უჰ, ნუ იტყვი. ბექიონ, ბიჭებო, თუ რამე კითხვა გაგიჩნდეთ "რამესთან" დაკავშირებით მკითხეთ და კარგ ხერხებს გასწავლით.

ბიჭები სულ აწითლდნენ.

-კ.კარგით სერ.

-შვილო, შემთხვევით პლანის ნაცვლათ ჩიტის სკლინტით ხოარ დაგაბოლეს? რა სერ? მამა დამიძახეთ.

-ნამეტანიც ნუ გააშინაურებ-ვუთხარი, რაზეც ტრაკზე წამორტყმა მივიღე

ბექიონმა თვალები ჭყიტა

-სერ, კიარადა მამა, მგონი დიდი გოგოა იმისთვის რომ ასე ურტყავდეთ, ტრაკზე..არ მსიამოვნებს!-წამოიბღინძა ქათამი.

-უკვე მომწონხარ ძალინ სიძევ-ამაზე მთლად მაიმუნის პრო*ს დაემსგავსა ბექის სახე-არავის გააბედინო მისთვის ზედმეტი, თუნდაც ეს მე ვიყო.-ამაზე კი ისევ გაიბღინძა. მოეწონა ბიჭს შექება. ჰმ

-რათქმაუნდა, მე მას ყოველთვის ყველგან და ყველაფრისგან დავიცავ, მამა.-თბილად გამიღიმა და ჩვენი ხელები ერთმანეთში ახლართა.

-იუუუ-ვთქვი უცებ და ხელი მალევე მოვიშორე-წადი დაიბანე თორე ისეთი ოფლიანი გაქ ხელმა მოჭიდების ძალა დაკარგა.(მოღამში როარ ჩაგიჯვათ ისე როგორ?)

ბექიონმაც მოძუძგა.

-კარგით, ბავშვებო. მე წავედი ბევრი საქმეები მაქვს. უი მართლა, შეიძლება რაღაც საქმეში თქვენი დახმარებაც დამჭირდეს, შეგეხმიანებით მოგვიანებით.

მოუხერხებელი(completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora