[53] მოუხერხებელი- last chapter•.•

952 89 61
                                    

ბოლო თავია და ყველაზე ბანძობა გამომივიდა მთელი ფიკის თავებიდან(((( ბათ გამიხარდება თუ ეს თავი არ განსაზღვრავს თქვენს დამოკიდებულებას ამ ფიკის მიმართ** kiss y'all

-მოგესალმებით ძვირფასო მეგობრებო!-*აპლოდისმენტები*-აუ რამდენი ხაართთ!!

*ტაში ტაში*

-აბა ღელავთ? დიახ, მეც. მოკლედ დღეს ერთერთ თქვენგანს გადაეცემა ყველაზე მოუხერხებლის ჯილდო "THE MOST AWKWARD HUMAN ON THE EARTH". დღეს მონაწილეები მოგვიყვებიან მისი ცხოვრების ყველაზე მოუხერხებელ მომენტებს და მათგან გამოვავლენთ თუ რომელი იმსახურებს ამ ჯილდოს.-*ტაში*- მოკლედ ახლა მოვიწვიოთ სცენაზე რამდენიმე კონკურსანტი, რომლებიც მისმა ნათესავებმა დაარეგისტრირეს ჩვენთან ზედმეტსახელების მიხედვით.
მაშ ასე, პირველი კონკურსანტია-*დრამები*- კოჭაღრეცა თამარაი!-ქალბატონო, მოდი განვმარტოთ ამ სახელის მნიშვნელობა.

-ერთხელ ერთ ქვეყანაში ჩავედი, საქართველოში, როგორც ტურისტი და გადავწყვიტე ცოტა მაღალმთიან ადგილებში წავსულიყავი. რათქმაუნდა ჩემს მეგობრებთან ერთად მივდიოდი. ასვლისას ქვაზე ფეხი გადამიბრუნდა და კოჭი მომეღრიცა, საიდანღაც ქალი გამოვარდა კივილით, მგონი ქართულად იძახდა რაღაცეებს, დაახლოებით ასეთი რაღაც მითხრა თუ სწორად მახსოვს "უი შენ მოგიკვტა მაი ჩინელივით წვრილი თვალი, რას მოდიოდი ამხელა ქუსლიანი ბოტასებით ამ ღრეჩოშია, შენ გაგიხეთქა თავი შენამა თამარამ!" ანუ როგორც გავიგეთ ამ ქალს თამარა რქმევია. რათქვა მაშინ მნიშვნელობა არ მახსოვს, მაგრამ ისეთი სასაცილო კილოთი ლაპარაკობდა გონებიდან არ ამომდის.

-ნამდვილად სასაცილოა*იცინის ჟიური და აუდიტორია*. ახლა დროა შემდეგი მონაწილე გამოვაცხადოთ. და ტაში დავუკრათ "ბუზნაყლაპა გერგეცას".

-ამ სახელის ისტორია ცოტა საზიზღრობასაც მოიცავს. ცივ ყავას ვსვამდი როცა ბუზი ყავაში ჩამივარდა და სანამ პირში არ შემეხო მანამდე ვერ ვიგრძენი, მაგრამ მაინც გადავყლაპე. ამ დროს ფეხი კასტილში მქონდა, ოპერაცია გავიკეთე პრობლემის გამო და ძლივს სირბილით, გერგეცით და კივილით ბუზი გადამეყლაპათქო და ხველებ ხველებით მთელი ეზო შემოვირბინე.

მოუხერხებელი(completed)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن