[13] გატაცება

951 98 11
                                    

ანდრეას პოვ

აჰჰ, კისერი მტკივა. არ ვიცი რახდება მაგრამ ვგრძნობ რომ ვჯანჯღარებ..

ჯანდაბა! რაუბედურებააა სულ დავილეწე!

თვალების გახელას ვცდილობ.. ჯერ მარჯვენა თვალი გავახილე და ტერიტორია დავსმოტრე-რაღაც უდაბური ადგილია მგონი, სულ იამებია და იდიოტმა მძღოლმა ჩასცხო ეტყობა და მაგიტო შევინჯღერი ესე ძალიან.

მერე მარცხენა თვალი-ვიღაც ბიჭის პროფილს წავაწყდი. ვინმე მეტყვით ანგელოზს რატო არ გავს? მე თუ ვინმეს სადმე მივყავარ არა მახინჯს! უსიმპატიურესმა უნდა წამიყვანოს!

ვერ ხარ ანდრეა რაა. მგონი გიტაცებენ ჩემო თავო და შენ რეებს ფიქრობ?!

კაი ახლა დავიკივლებ და შევაშინებ.

ღრმად ჩავისუნთქოთ და

-ააააააააააააააააააააააააააააააააააააააა

ბიჭის პოვ

-ჯანდაბა რა მოხროოკებულო ადგილია. სხვა გზიდან წასვლა ნუთუ არ შეიძლებოდა? აჰჰ ამ მანქანასაც მგონი რაღაც ჭირს!

-ააააააააააააააააააააააააააააააააააააააა-ღმერთო ! გული გამისკდა! თვალებიც არააქვს გახელილი და ბოლო ხმაზე კივის!

ანდრეას პოვ

მგონი ძალიან შეეშინდა, ბუჰაჰაჰა ეგრე გინდა!

აჰჰ.. თავიი! ტორმუზს ისე მიაჭირა ფეხი მანქანაში მგონი რაღაც აფეთქდა.

-ჯანდაბა!-ხელი საჭეს დასცხო და გარეთ გავარდა.

მეც მინდოდა გადასვლა მაგრამ ჰაა.. შეკრული მაქვს ხელები.. ჰო რათქმაუნდა, მაგრამ ასეთი ადგილიდან ნამდვილად ვერ გავიქცევი. ჯანდაბა მტკივა უკვე ეს შეკრული ხელები! გოგოს პატივისცემა არ იციან ელემენტარული! რა ჯანდაბებზე ვლაპარაკობ, რადროს ესარის?!

ფეხსაცმელი გავიხადე, ფეხის თითებით კარები გავაღე და გადავედი. უფრო სწორად გადავვარდი.

მოუხერხებელი(completed)Where stories live. Discover now