[41] The plan of the mission.

716 76 16
                                    

ანდრეას პოვ

-მამა, ბექიონიც დავითანხმე, საქმეს როდის უნდა შევუდგეთ?-მამას მაშინვე დავურეკე როცა სიცილს და ერთ ამბებს მოვრჩით და ცალკე გამოვედი.

-ჰაჰ, როგორი ყოჩაღი მყავხარ პატარავ! ახლა დაწექი, გამოიძინე. ხვალ კი მე თქვითონ მოგაკითხავ და ჩემთან წამოგიყვან, რომ გეგმა გაგაცნო.

-კარგი, ღამე მშვიდობის მა.

-ღამე მშვიდობის პრინცესავ.

[მეორე დილა]

სუჰოს პოვ

-ვინარის, ღმერთმანი, ჩამოიღეს კარები!-გუშინ ბექიონთან და ანდრეასთან დავრჩით სახლში. ახლა კი ვიღაც ჯარების ჩამოღებას ცდილობს და რომელი საათია არ იკითხავთ? 7 !

-ელინა ადე რა გააღე კარები-ვეჯუჯღუნები ჩემს გვერძე მწოლიარე ელინას და ფეხით ვჯიკობ.(ანუ უჯიკა რა:დ)

-მმმმ..გადი, გააჯვი, გადააჯვი.-ამოიზმუილა და ისეთი ჩამცხო ფეხი, მგონი კალაპოტიდან ამომიგდო!

-მე მივდივარ ჰო..

-დაათოოოო!-ყვირის ვიღაც

-მოიცა! ანდრეას მამაა მგონი!-გიჟივით წამოვფრინდი ჟირაფის ნახატებიანი პიჟამოებიანად, ფეხები სპილოს ჩუსტებში გავყავი და კარებისკენ გავფრატუნდი.

-მობრძანდით, მობრძანდით.-შემოვიპატიჟე სახლში

-ხომ არ გაგაღვიძე?-მეკითხება ჯი ჰიუ

-არა რას ამბობთ?-მეც აფერისტის ღიმილი ავიკარი.

-ჰმ, კარგი, თვალებს დავიბრმავებ-ჩაეცინა კაცს. -ანდრეა სადაა?

-რადროს-სიტყვა ვეღარ დავამთავრე რადგან ანდრეა ჩამოსრიალდა 'იაო უაო'ს ყვირილით კიბის სახელურიდან, თან ერთ ხელს პირზე იტყავდა.

-აჰ, აი ჩემი გიჟიც აქ არის! მზად ხარ ხო? წავედით აბა ! კარგად ბიჭო, კარგად ყველას!-დაიყვირა და გავიდნენ.

რა გიჟური დილა გათენდა?

-უფ ერთი, კისერიც არ უტეხიათ თუნდაც რა, რა ჩემი საქმეა ამათი საქმე?-წავედი და ისევ დავწექი.

მოუხერხებელი(completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora