§4§

901 55 32
                                    

-Cukin nevetsz.-mondta ki hirtelen. Éreztem, hogy a pír elönti az arcomat.

-Köszi.-mondtam zavartan. Percekig csak néztünk egymás szemébe, majd közeledni kezdett. A szánk majdnem összeért, amikor valaki kopogott. Mi nagyon gyorsan szétrebbentünk.

-Öm..megzavartam valamit?-dugta be a fejét Camila.

-Nem.-válaszoltuk egyszerre Shawn-nal.

-Oké, nekem furcsák vagytok.-jött be a szobába.-mind a kettőtök feje vörös, szaporán veszitek a levegőt és nagyon közel vagytok egymáshoz.-mondta ide-oda mutogatva.

-Miii?-kérdeztem, majd zavartan felnevettem.

-Áh, hadjuk. Megyek, de ne legyen semmi huncutkodás.-mondta, majd nevetve elhagyta a szobát. Mély levegőt véve fordultam Shawn-hoz. Ő megint közelíteni kezdett felém. Már majdnem összeért újból a szánk, amikor a két tenyeremet a mellkasára raktam, majd óvatosan eltoltam.

-Ezt..ezt n..nem kéne.-dadogtam.

-Miért nem?-kérdezte.

-Mert még csak egy napja ismerjük egymást.

-És?

-mi az hogy és? Nem adom könnyen magam.

-Oké.-mondta, majd a fülemhez hajolt.-De az enyém leszel.-suttogta. Felállt és kisétált. Hosszasan kifújtam a levegőt és eldőltem az ágyon.

Ez..ez velem történik meg? Nem csak álmodok? Ez tényleg a valóság? Igen..Igen Ariana, ez a valóság. Úristen. Egy..egy híres családba kerültem. Mindenki híres. Csak én nem, de nem is vágyom rá. Persze imádok énekelni és gitározni. Nem vagyok lámpalázas, de az nem lenne túlságosan jó, ha nem lehetne magánéletem. Folyton bujkálnom kéne a lesifotósok elől, úgy ahogy most is, csak mégjobban. Imádnám a rajongóimat. Vajon elfelejtém Leilát? Kendall-t? Justin-t? Azt a helyet, ahol felnőttem, az árvaházat?
Vajon most mit csinálhatnak?
Hiányzok-e nekik?
Szomorúak?
Remélem hamar túl teszik magukat ezen és boldogok lesznek. Nem szeretném, hogy csakis ezért búslakodjanak. Felejtsenek el. Legyenek boldogok.

-------------------

Most Camilával vásárolok. Én eddig egy Vans cipőt, 3 farmert, 4 pólót és 6 pulcsit választottam. Camila is ugyanennyit. Mind a kettőnkön basketball sapka és napszemüveg.
Most Camila a telefonos púlthoz húz, hogy válasszak magamnak valamit.

-Na, ari. Hajrá. Melyiket szeretnéd? Nekem Iphone X van, Shawn-nak is ugyanilyen. Az anyának Iphone 7, apának pedig asszem a Iphone 8.

-Öm..nekem..mondjuk...Iphone 6s?!-mondtam bizonytalanul.

-oké.-mondta. Miután megvette nekem hazafelé indultunk. Egész út alatt ezeket köszöntem meg.

-köszi Camila én..én tényleg nem tudom, hogy mivel háláljam meg.

-Ari, mondtam már, hogy ezeket a szülinapodra kaptad. Tekintsd ezeket előszülinapi ajándékoknak. Oké?-kérdezte.

-oké.-mondtam mosolyogva, majd bólintottam.

-----------------

Már itthon vagyunk. A szobámban ülve telefonozok. Igen, teljesen rákattantam. Rózsaszín színűt kértem, ugyanis az egyik kedvenc színem, meg ugye a levendula és a sárga.
Na szóval, most az Instagrammot pörgetem. Igen, ezt is csináltunk.
Bekövettem egy-két embert.
A reggeli incidens óta nem láttam Shawn-t, ami nem is akkora nagy baj. Legalább nem mászik rám. Egy kicsit rosszul esett az, hogy tegnap jöttem ide, de már csókolgatni akar. Nem is értem, hogy miért. Miért szeretnek? Miért pont engem választottak? Miért nem Leilát vagy Justin-t?Vagy esetleg mindkettőt? Miért akar valaki együtt lenni velem? Miközben csúnya vagyok?
Sok a kérdés...de nem mindegyikre kaphatjuk meg a választ.
A gondolataimat egy kopogás zavarta meg. Elmondtam egy "gyere beljebb"-et. Benyitott..de Shawn volt az. A szívem ezerszer gyorsabban kezdett el verni. El sem hiszem, hogy megint ide emert jönni.

-Szia.-köszönt, miközben leült az ágyamra. Ez már megszokott.

-Hali.-köszöntem mosolyogva. Úgy döntöttem, hogy elfelejtem a reggel történteket.

-Látom, nagyon belemerültél a telefonba.-ezen felkuncogtam. Nem is tudom, hogy miért.-Hanyas? Iphone?

-Iphone 6s.-vontam vállat.-Nekem jó ez is.-mosolyodtam el.

-Értem. Nekem...

-Iphone X van. Tudom. Camila mondta.-vágtam bele a mondandójába.

-Ó..szóval Camila.mesélt rólam.-mondta, miközben közelebb kúszott hozzám.

-Igen. De csak ennyit.-mondtam, majd én is közelebb kúsztam hozzá.

-És mond. Várod már a holnapot?-kérdezte.

-Hát..nem annyira.-húztam el a szám.

-Miért?-kérdezte ijedten.

-Csak...ahj...olyan más lesz. Nem lesz itt Kendall, Leila és Justin. Pedig nekik kéne. Megennénk a torát és este pedig Kendall-el muffint sütnénk és minden tiszta liszt lenne. Úristen, így visszagondolva rengeteget takarítottunk.-mosolyodtam el.

-Muffin.-csorgatta a nyálát.

-Látom, megfogtad a lényeget.-mosolyogtam.

(2018.11.10)

Örökbe fogadva ✔Where stories live. Discover now