§7§

724 47 18
                                    

-öm bocsi.-mondta Shawn, majd zavartan megvakarta a tarkóját és elment.

A popcorn-t kivettem a mikróból és kiöntöttem egy tálba és a zacskót kidoptam a kukába. Bementem a nappaliba és leültem Shawn mellé.

---------------

Reggel nagy fejfájásra keltem fel. Most nem érdekelt, hogy pizsamában vagyok elmentem a konyhába, ahol már mindenki reggelizett. Miért mindig én vagyok az utolsó?

-Jó reggelt!-mondtam, majd lenyeltem a gyógyszert.

-Neked is kicsim.-mondta anya.
-jobbat.-felelte vigyorogva Camila.
-Neked is jó reggelt.-Mondta mosolyogva Shawn.
-Reggelt.-biccentett apa.

Nem ültem le enni, inkább visszamentem a szobámba felöltözni. A szekrényből kivettem egy fekete farmert, szürke pólóval. Éppen fehérneműben voltam amikor nyitódott az ajtó és Shawn lépett be.

-Úristen. Menj már ki!-mondtam vörös fejjel.

-Öm..bocsiii-mondta, de nem mozdult.

-kimennél?

-öm..persze.-válaszolta, majd kiment. Gyorsan felvettem a ruháimat, utánna kinyitottam az ajtót, ahol Shawn állt mosolyogva.

-ez nem vicces.-mondtam összeszűkített szemekkel.

-Úristen. Menj már ki.-mondta utánozva engem.

-Hahaha. Gyere szépfiú.-nyitottam ki előtte az ajtót.

-ó, szóval szépfiú vagyok?-kérdezte, miközben bejött és leült az ágyra.

-igen. Az vagy.

-tudtam én, hogy megszeretsz.

-igen. Tudtad, de ne bízd el magad, mert egy rossz szó vagy akár mozdulat és újra megutállak.

-Okés.-mondta vigyorogva. Bementem a fürdőbe, ahol fogatmostam, majd megcsináltuk a hajam, mivel Shawn segíteni akart. Ezek után leültünk az ágyra és beszélgetni kezdtünk.

-Na, és hogy tetszik az új életed?

-nagyon tetszik.-válaszoltam vigyorogva.

-jobb mint amikor az otthonban laktál?

-Nem.-vágtam rá.-Az otthonban eltöltött idő, az valóban nagyon hiányzik, de most van családom, akire számíthatok.-mosolyogtam rá.

-értem. Mesélj már, hogy milyen volt az otthon....

-Én nagyon szerettem ott lenni. Sokan vannak, akik minél,hamarabb ki szeretnének onnan jutni. De valakik pedig nem és pont azokat viszik el. Például engem vagy akár Jessicát. Amúgy nagyon kedvesek az ott dolgozók. Mindenkivel nagyon jóba voltam. Imádtam őket és van egy-két cikis storym is.-mosolyodtam el.

-mondj egy cikis storyt. Kérleeeek. Kérleeeek.-nézett rám nagy, bociszemekkel.

-Ez nem,velem történt meg, hála a jó istennek. Ez télen történt. Rengeteg hó volt. Az egyik barátnőm szánkózott, de valamiben megakadt és arccal a hóba borult. De amúgy ez nem annyira vicces, de most nem jut eszembe más.

-és mi lett vele?

-Nagy csúnyán megfázott. Juj.-rázott ki a hideg. Kezdtem fázni.

-Hé, ari, jól vagy?-kérdezte aggódva.

-p..persze, miért ne lennék?

-Ari..-nézett rám összeszűkített szemekkel.

-Mi...minden o..oké.-dadogtam.

-Nekem nem tudsz hazudni. Na, kivele.-mondta, majd megfogta a csuklómat.

-csak fázok.-mondtam.

-Na, gyere ide.-mondta, majd megölelt.-nagyon fázol?

-csak egy kicsit.

-van lázad? Jól vagy? Ariiii! Mióta fázol? Már jobb, hogy átöleltelek?-aggodalmaskodott.

-nem rudom, hogy van-e lázam. Nem vagyok valami túl jól és pár perce lezdtem el nagyon fázni. Jobb, hogy átöleltél, de jól jönne egy pokróc is szépfiú.

-Oh..a szépfiúd hoz neked egy pokrócot.-mondta, majd odasétált a szekrényemhez, és kivett egy pihe-puha paplant. A hátamra terítettem és a mellkasomnál összehúztam. Shawn nem tétlenkedett, hanem átölelt, ami nagyon jól esett.

-figyi...öm..mi lenne ha néznénk egy filmet??-kérdeztem.

-nekem oké. De mit?

-fák jú tanár úr?

-tetszik.-mosolyodott el, majd mennyasszony pózba felkapott és úgy vitt el a nappalibba, majd letett a kanapéra. Nem sokkal később egy tál popcornnal és egy nagy üveg üdítővel tért vissza.-mindjárt hozom a poharakat. Te addig maradj ott és meg ne mozdulj.

-oké, oké.-mondtam, majd elkuncogtam magam. Ő elmosolyodott, majd elment. Én úgy gondoltam, hogy addig berakom a CD-t. Ahogy ezzel végeztem, felálltam és megfordultam. Shawn dühös tekintetével találtam szembe magam.
































































Sziasztok!
Remélem, hogy tetszett az új rész!
Ha tetszett, akkor vote-olj és kommentelj.
Puszi❤❤💫

(2018.11.17)

Örökbe fogadva ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon