§2.évad 14.rész §

368 26 35
                                    

!!+18!!
-köszönöm.-csókoltam meg, ami egyre csak szenvedélyesebb lett. Shawn fordított a helyzetünkön, így én kerültem alulra ő pedig felülre.

A pólóm aljához nyúlt, felgyűrte és le is vette rólam. Majd a nadrágomhoz tért át. Kigombolta és ezt is levette rólam.

Utána én levettem Shawnak a pólóját,
Így megcsodálhattam Shawnak a gyönyörű felsőtestét.Elvesztem azokban az izmokban...

Shawnt, a tarkójától fogva, magamhoz rántottam egy forró csókra.Az ajkai méz édesek voltak.

A nyelve bejutást kért, így eleget tettem kérésének és a nyelvünk vad táncot jártak.Shawn elkezdte csókolgatni és szívni a nyakamat, amiket halk sóhajokkal díjaztam.
Ezért elkezdtem én is kényesztetni kezdtem.

Elkezdtem a nadrágát is levenni.A csókolozást ezúttal sem hagytuk abba.
Az ajkaink forró táncot jártak.
A kezeimet végig húztam izmos felsőtestén, mire kajánul elvigyorodott.

A testünket, már csak fehérnemű fedte. Shawn kicsatolta a melltartómat, majd gyorsan lehúzta és beleharapott az alsó ajkába.

Takargatni kezdtem magamat, mire elvette onnan a kezeimet, és a fejem mellé fogta.

-gyönyörű vagy.-lehelte az ajkamra, majd egy lágy csókot adott.

Elvettem onnan a kezeimet és a boxeréhez nyúltam, amit lassan lehúztam róla.

Shawn a bugyimhoz nyúlt és elkezdte lefele húzni. Amit eldobott a szoba másik sarkába.

A szekrényhez ment, majd kivett onnan egy óvszert, amit fel is húzott és újra felém tornyosult.

-Shawn, ugye megigéred, hogy vigyázol rám? -néztem fel a fiúra

-Ariana, ez csak természetes. -mosolygott, majd belém hatolt.

Az elején fájt, de kis idő után ez elmúlt és felváltotta egy másik érzés, amit, szavakba nem tudok önteni.

Lassan mozogtunk. A szobát csak a sóhajaink, nyögéseink és az ágy neszezése töltötte be.

!!+18!!

___________________

Reggel Shawn mellett ébredtem fel. Hátulról átölelte a derekamat. Lassan felültem, majd kihámoztam magam a kezei közül.

Gyorsan felöltöztem, majd a fürdőbe mentem, hogy kifésülhessem a hajamat. Már a végénél jártam, amikor Shawn nyitott be. Ahogy meglátott, széles mosolyra húzta az ajkait, majd felém sietett. Hosszan megcsókolt, a kezeit a fenekemre vezette.

-jó reggelt álomszuszék.-mondtam, miután elváltunk.

-neked is baba..-mondta, majd az arcát a nyakamba temette.-éhes vagyok.-dünnyögte.

-te mindig az vagy...-mondtam, miközben a kezemet, göndör fürtjeibe vezettem.

-úgy gondolom, hogy az este után igazán megérdemlem.

-persze, persze.

-na látod, egyet értünk. Na gyeree.-mondta, majd a kezemet megragadva húzni kezdett. Levezetett a konyhába, ahol már mindenki ott volt.

-jó reggelt.-mondtuk Shawn-al, majd leültünk.

-reggelt.-felelte apa.
-nektek is.-mondta anya.
-jobbat.-mondták Camiláék.

-Ja és lehetne halkabban.-mondta Jack, mire a többiek helyeslően bólogatni kezdtek.

-hát igen, alig tudtam elaludni.-rázta a fejét apa. A többiek újra bólogatni kezdtek.

Szerintem nem kell mondanom, hogy a fejem paradicsom vörösben pompázhatott.
Shawn elég jól kezelte a helyzetet.

-akkor legközelebb nem itt csináljuk.-vonta meg a vállát, majd beleharapott a szendvicsébe. Jaj, ez ciki.

-így van.-szólaltam meg végre.

-Ariana, vörös a fejed.-jegyezte meg Jack mosolyogva.

-kössz.-forgattam meg a barna íriszeimet.
































































HALISZTOOK EMBIIK!
Nos, itt is lenne az első +18-os rész...
Remélem, hogy tetszett nektek. :)
És meg szeretném köszönni Coco_Girl_28-nak, hogy segített a rész megírásában! Love u!❤
Hamarosan jön a kövi rész!
Mac, mac!
Puszi!❤

Örökbe fogadva ✔Where stories live. Discover now