§8§

709 50 37
                                    

-Ariana, mondtam, hogy ne csimálj semmit!-nézett rám mérgesen.

-Bocsiii.-mondtam.

-hjaj, ülj le. Kérlek.-mondta, majd a kanapéra mutatott. Én szófogadóan leültem. Ő idehozta a távirányítókat, majd elindította a filmet. Én az ölembe vettem a popcorn-t. Shawn a jobb karját áttette a vállamon. A fejemet rádöntöttem a vállára, ő pedig belepuszilt a hajamba.

--------------

Reggel, arra keltem fel, hogy Shawn kuncog. Lassan kinyitottam a szemem és azt vettem észre, hogy a nappaliban vagyunk. Én Shawn-on fekszek. Gyorsan leszálltam róla.

-juj, bocsi. Én nem akartam rádfeküdni.-mentegetőztem.

-Ari, drágám. Semmi baj.-mondta.

-drágám?-kérdeztem meglepődve.

-igen. Tegnap megkérdeztem, hogy leszel-e a barátnőm, és te igent mondtál.-mosolyodott el.

-hogy mi?-kérdeztem tágra nyílt szemekkel és elvékonyított hangon.

-Nem vagy a barátnőm még...de csak még...-mosolyodott el.-de ez a reakció.-kezdett el kevetni. De cukin nevet.

-Hahaha.-mondtam ún ottan.

-ugye milyen vicces?-vigyorgott.

-nagyon, nagyon.-durciztam be.

-Na...ne legyél morcos.-mosolyodott el, ahogy én is.

-Nem is vagyok az.-fontam össze a kezeimet a mellkasom előtt.

-aha, azt látom.-nevette el magát.

-és nem vicces.-

-Ariiii...naaa...ariii.-nézett mélyen a szemébe.

-tessék?

-ne legyél durciii.-húzta el az "i" betűt.

-de nem is vagyok aaaz.-néztem rá.

-Aha..persze.

-de most komolyan.-húztam fel az egyik szemöldökömet.

-Hjaj, nehéz eset vagy.-ült fel és hosszasan kifújta a levegőt

-tudom.-vontam meg a vállam. Ő leült elém a földre, majd megsimította az arcom. Nem értettem, hogy miért teszi ezt. Megfogtam a csuklóját és a kezét eltoltam az arcomtól. Sóhajtottam, majd mélyen a szemébe néztem. Láttam rajta, hogy szomorú. -miért vagy szomorú?

-Ariana...én...-kezdett bele, majd közelebb csúszott hozzám.-én...szeretlek.-és-ahogy ezt kimondta lefagytam. Levegőt se vettem és nem is pislogtam. Hogy mi? Ő..ő szeret engem? Egy ilyen csúnya lányt?

-Shawn..e..ezt most ko..komolyan mondod?-kérdeztem dadogva, ugyanis még mindig enyhe sokk alatt voltam.

-igen ari. Mindennél jobban és gondoltam, hogy elmehetnénk-e vacsorázni. Szóval..-mondta, miközben felállt. Nyújtotta a kezét, jelezve, hogy én is álljak fel. Miután feltápászkodtam, folytatta.-Ariana Grande-Butera, lenne kedved velem eljönni vacsorázni?

-persze.-mosolyodtam el, majd egy puszit nyomtam az puha arcára. Végigsimítottam rajta. Hihetetlen, hogy 20 éves, de pihe-puha arca van.-de puha és..és sima.-mondtam, majd tátva maradt a szám.

-jólvan ari..azért a szádat csukd be.-majd felnevetett, ami engem is mosolygásra késztetett. Zavartan lehajtottam a fejem. Ő két ujját az állam alá helyezte. Felnéztem rá. Elmodolyodtam, amit viszonzott. Elkezdte simogatni a hátamat. Furcsa borzongás futott végig, minden egyes porcikámon. Újra közeledni kezdtünk egymáshoz, de ezt a pillanatot Shawn telefonjának a csörgése zavarta meg.

-A francba már!-mordult fel. Odament és a zöld ikonra rányomva, emelte a füléhez a készüléket.-szia Andrew....igen.....nem....miért?.......Ariana.....nem.....persze....nem még nem.....aha...oké...szia.

-álmos vagyok.-jelentettem ki, mire felém nézett és elmosolyodott.

-Hahaha. Ari délután van. Mit akarsz? Csendes pihenőt?

-igen.-bólogattam.

-huh...nehéz veled. Ugye tudod?

-persze.-vontam meg a vállam mosolyogva.-na, de megyek aludni. Pá!-intettem neki. Kimentem VOLNA az ajtón, de Shawn megfogta a csuklómat.

-ma este jó? 7-kor?-kérdezte mosolyogva. Annyira jó látni, hogy boldog.

-persze. Nekem jó.-mosolyogtam.

-akkor szia. Aludj jól.-mondta. vigyorogva, majd egy puszit nyomott a homlokomra és elsétált. Hallottam az ajtó csapódását. Elment. Éreztem, hogy az arcomat elönti a pír. Megráztam a fejem és a szobám felé vettem az irányt. Camila szobájától most inkább távol maradok, ugyanis itt van a barátja, Jack és inkább megkímélem magam,  a szaftos részletektől. Bementem a szobámba, beállítottam az ébresztőt és álomra hajtottam a fejem.






























Nos,  itt a következő rész! ❤🤞🏻
Ez most ritka szar lett.. Sry😅😢
De,  ha mégis tetszett,  akkor vote-oljatok és kommenteljetek.
Puszi 💋😍

(2018.11.20)

Örökbe fogadva ✔Where stories live. Discover now