-h..hogy mi?-kérdeztem dadogva.
-jól hallottad. Sajnos Shawn ilyen. És nem értem, hogy mondhattál neki igent.
-oké, most lett elegem. Ma jöttem össze vele, de te már ellenünk vagy! Én megbízok Shawn-ban! Szeretem őt és nem tűröm azt el, hogy így beszélsz róla! Takarodj ki a szobámból!-kiáltottam.
-velem jobban járnál Ariana. Én jobb lennék neked! De te ha ezt nem értekeled, akkor nincs is miről beszélnünk. De ne feldd a szavaimat! Shawn csak kihasznál! De én soha nem tennék veled ilyet. Szia.-mondta, majd kisétált a szobámból. Még- mindig a csukott ajtót bámultam. E..egyszerűen nem tudtam felfogni, hogy -hogy lehet valaki ennyire aljas.
Amit pedig Shawn-ról mondott, nagyon rosszul esett. Meg az is, hogy azt mondta, hogy nem kellett volna igent mondanom. Most legszívesebben felhívnám, de este van. Visszafeküdtem és újra a plafont kezdtem el bámulni. Éreztem, hogy a könnyeim folyni kezdenek. Pár perce csinálhattam ezt, amikor megrezzent a telefonom.
Shawn: Szia. Jó éjszakát baba!💕💕
Me: Szia Shawnie💕. Jó éjszakát neked is💕 szeretlek-küldtem el remegő kézzel az üzenetet
Shawn:💕 én is babám💕💕
shawnmendes számára a következő becenevet állítottad be: Shawnie💕💕
Shawnie💕💕 a becenevedet a következőre állította be: Babám💕
Me:Shawnie, holnap át tudsz jönni?💕
Shawnie💕💕: persze.💓
Me: valamit elkéne, hogy mondjak...
Shawnie💕💕: babám, kezdesz megijeszteni❤😕
Me: na, de hagylak Shawnie. Szia❤
Shawnie💕💕:szia babám❤❤❤
Letettem a telefonomat az éjjeli szekrényre és álomra hajtottam a fejem.
--------------------
Hajnali 5 órakkor sikerült felkelnem. Kimásztam az ágyamból és a fürdő felé vettem az irányt, ahol elvégeztem a vizes teendőimet, sminkeltem egy kicsit és felfogtam a hajam. Ezek után felöltöztem. Egy sima, fekete haspólót vettem fel egy szakadt farmerrel. Elmentem a konyhába, ahol megreggeliztem. Bementem a nappaliba. Leültem a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t, de nem találtam benne semmi érdekeset, ezért a telefonomat nyomkodtam. Kb. fél órája csinálhattam ezt, amikor egy nély, rekedtes hangot hallottam meg a hátam mögül.
-Jó reggelt Ari.-nagyon megijedtem, ezért gyorsan hátra fordultam. Jack állt ott.
-jó reggelt.-mondtam unottan.
-na, ne legyél durcii. Nem kell.-mosolyodott el szélesen, miközben leült a kanapéra.
-mit akarsz?
-jól tudod te azt. Hagyd el Shawn-t.
-de nem fogom, mert szeretem őt és ő is engem.
-ő nem szeret. Csak kihasznál.
- na ide figyelj. Én életem, én döntéseim! Te ne szólj bele oké? Én tudom, hogy nekem mi a jó.
- Ariana...a szüleid nem lennének rád büszkék.-ahogy ezt kimondta, felállt és elsétált. A szám megremegett. Éreztem, hogy a könnyek utat törnek maguknak, amit hagytam is. Hogy mondhat ilyet? Hogy meri a szájára venni a szüleimet? Keserves zokogásban törtem ki. Pedig tudja, hogy meghaltak. Nálam ez egy nagyon érzékeny téma...
Egyszer csak egy ajtó csapódást hallottam.
Jaj, ne...lehet hogy Shawn?
Figyeltem az ajtót, nem sokkal később Shawn lépett be rajta mosolyogva, de amikor meglátott, a mosolya eltűnt és aggódást véltem felfedezni a szemeiben. Gyorsan idefutott és erős, védelmező karjaiba zárt.-mi a baj baba?
-Ja..jack.-mondtam szipogva. Éreztem, hogy izmai megfeszülnek.
-mit mondott neked?
-há..hát a..azt, ho..hogy ha..hagyjalak e..el, me..mert t..te cs..csak ki..kihasználsz. me..meg a..a szü..szüleimet i..is e..em..emlegeti.-mondtam, de nemsokáig bírtam. Újra sírni kezdtem.
-sssss.-nyugtatott Shawn. -ne is foglalkozz vele. Csak féltékeny. Irigy rám, ugyanis egy ilyen gyönörű lány az én barátnőm.-mondta, majd megpuszilt. Most nagyon jól esett, hogy itt van velem.
-kö..kösz..szi.-mondtam még még mindig szipogva.
-Mégis mit?
-há..hát ho..hogy i..itt va..vagy ve..vel..em.
-ne butáskodj. Persze, hogy itt vagyok veled. Hisz a barátod vagyok és szeretlek babám.
-én is szeretlek.-bújtam még közelebb hozzá és ő szorosabban kezdett el ölelni. Vajon ez a kapcsolat meddig fog tartani? De élevezem addig, ameddig tart...nem akarom, hogy vége legyen...
Sziasztok!💕
Ez most egy rövidebb rész lett sajnálom.
De ha szeretnétek, akkor még ma kirakok egy részt.💕
Remélem, hogy tetszett.💕
Puszi💕(2018.11.25)
YOU ARE READING
Örökbe fogadva ✔
RomanceAriana Grande 7 évesen került az árvaházba, ugyanis a szülei autóbalesetben meghaltak. 17 évesen kerül a Butera családhoz. A családon keresztül megismeri a híres Shawn Mendes-t "-Shawn, még én magam sem tudom, hogy mit érzek irántad.-mondtam szomorú...