Hangos csörömpölésre és az ébresztőm rikácsoló hangjára keltem fel. 5 óra. Ideje lenne készülődni, de előtte muszáj megnézem, hogy mi is volt. Az ébresztőmet kikapcsoltam és elindultam a konyhába. Ahogy beértem azt láttam, hogy Camila a púlton ül és Jack a két lába között van. Hevesen csókolóznak. A csempén törött tányérok voltak. Lassan kihátráltam a helyiségből. Nem akarom megzavarni a kis mókájukat, szóval vissza, felmentem a szobámba. Kinyitottam a szekrényt és gondolkozni kezdtem, hogy mit is vehetnék fel. Mivel még 5 perc után is csak néztem a rengeteg ruhát, ezért úgy döntöttem, hogy Camila segítségét kérem. Lerohantam a lépcsőn. Berontottam a konyhába. Szerencsére már a szilánkdarabokat.szedegették össze. Érkezésemre felkapták a fejüket.
-Mi a baj ari?-jött oda hozzám Camila.
-Hát, Shawn elhívott vacsorázni, ami ma este 7-kor lesz és nem tudom, hogy mit vegyek fel.-hadartam el.
-oké, ari. Nyugodj meg. Mély levegő. kifúj. Mély levegő. Kifúj.-tettem azt amit mondott.-na szóval. Most szépen felmegyünk és kiválasztjuk a ruhádat. Oké?
-oké.-mondtam halkan, majd a csuklómat megfogta és húzni kezdett.
---------------
Végül a választásunk egy fekete csipkés ruhára esett. Kicsit sminkeltem. A hajamat lófarokba kötöttem fel. Viszek magammal még egy kistáskát, amibe a pénzrcámat, telefonomat és a szájfényemet raktam. Most itt ülök a kanapén és várom Shawn-t, miközben beszélgetek Camiláékkal. Nagyon cukik együtt. Remélem, hogy egyszer én is ilyen boldog leszek.
-igen, nemsokára kijön a Rise c. Számunk is.-mesélte Jack.
-ez nagyon jó.-bólogattam mosolyogva.
-és te ari a....-nem tudta befejezni, ugyanis csengettek.
-megyek.-mondtam, majd odasiettem. Kinyitottam az ajtót és Shawn állt ott.
Fekte nadrág volt rajta, szintén,fekete öltönnyel. A kezében egy csokor rózsa volt.-szia.-köszöntöttem őt mosolyogva.
-szia.-mondta, miközben alaposan végigmért. Elég rendesen elpirultam.-gyönyörű vagy.-mondta, majd tátva maradt a szája.
-köszi. Te sem festes rosszul, de kérlek, hogy a szádat csukd be.-kuncogtam el magam.
-öm..persze.-rázta meg zavartan a fejét.-öm..é..én e..ezt..ne..neke..ked ho..hoztam-dadogott össze-vissza, majd elpirult. Ide nyújtotta a csokrot.
-köszön. Nagyon szép.-mosolyodtam el, majd megszagoltam a virágokat. Nagyon jó illatú.-megyek és belerakom egy vázába. Egy pillenet. Rendben?
-oké.
-nem szeretnél bejönni?-néztem rá érdeklődve.
-nem.
-na, gyere be, ne fagyoskodj itt nekem.-mondtam, de csak semlegesen megrázta a fejét. Hatalmasat sóhajtottam, majd elindultam a konyhába.
Shawn Mendes szemszöge:
Az ajtófélfának támaszkodva és magam elé bámulva vártam Ari-t. Lépteket hallottam, amire felkaptam a fejem. Jack Gilinsky volt az. Mit keres ez itt?
-Shawn! Szia haver.
-cső.-mondtam gúnyosan.
-mi az?
-semmi. Mit akarsz?-kérdeztem eléggé flegmán.
-Ó, én? Semmit...csak, hát tudod, Ariana gyönyörű lány és eléggé törékeny.
-mit akarsz?-morogtam. Utálom őt. Camilával együtt voltam fél évig. Szakítottunk, ugyanis Jack elcsábította Cami-t és még Sabrinát is.
Remélem, hogy Arianát nem fogja...ő valahogy más. Az előző barátnőimnek rendes családja volt. Mindegyik nagyképű, egy kicsit bunkó, de azért szerethető lányok voltak.-ó, Shawn. Én csak egy valamit kérek Arianát...
-mi? Na őt már nem adom. Az eddigi barátnőimet is elcsábítottad! CSAK arit hagyd meg nekem! Ő más..-ordítoztam.
-hé, haver. Nyugi van. Azt akartam mondani, hogy Arianát ne bántsd meg, mert törékeny lány. Vigyázz rá. Egy főnyeremény!
-Shawn, miért ordítoztál?-kérdezte Ariana, miközben felénk sietett. Olyan gyönyörű.
-öm, csak..öö...-hebegtem.
-csak nagyon megörült valaminek.-segített ki Jack, amiért hálás pillantást vetettem rá.
-ja, értem.-mosolyodott el.-megijedtem. Azt hittem, hogy valami baj van.-fújta ki hosszasan a levegőt.-mehetünk.-fürkészte kérdőn az arcomat.
-persze gyere. Sziasztok.-köszöntem el.
-na, mi megyünk. Sziasztok!
-sziasztok. Jó vacsorázást.-köszöntek el ők is.
-köszönjük.-mondtuk egyszerre. A tenyeremet a derekára helyezve indultunk meg az autóm felé.
Amikor odaértünk illedelmesen kinyitottam neki az ajtót, hogy be tudjon szállni.
--------------------
Már itt ülünk az étteremben. De a pincér srác, Paul rányomult Ari-ra.
Én rántotthúst kértem hasábburgonyával. Ariana egy salátatálat. Meg is kérdeztem, hogy miért. Erre az volt a válasza, hogy nem annyira van oda a húsokért. Mennyi gond van vele..jaj!
Paul kihozta az ennivalónkat, de nem nagyon akart elmenni.
-és, szabad megtudnom, hogy-hogy is hívnak..kedves..kedves...
-ariana-segítette ki. Kezdek dühös lenni. Ha nem megy el, lekeverek neki egyet.
-egy szép név, egy gyönyörű lánynak. És mond. Van barátod?
-mint látod, van. Én vagyok az. És ha nem bánnád, akkor szeretnék vacsorázni a gyönyörű barátnőmmel.
-öm...én már itt sem vagyok.-sietett el.
-huh, köszi.-nézett rám hálásan.-azt hittem, hogy sose fog elmenni.-ezen csak elmosolyodtam, majd jó étvágyat kívántunk egy másnak és enni kezdtünk.
Ami után fizettem hazafelé indultunk. A házuk előtt megálva felé fordultam.-ariana...tudom, hogy még korainak gondolod..de..én..azt sz...szer..szeretném ké..kérdezni..ho..hogy lennél-e a..a ba..barátnőm?-dadogtam össze vissza. Láttam, hogy hirtelen lefagy és elpirul.
-Shawn én....én....
Sziasztok
Nos, Shawn feltette a nagy kérdést.
Szerintetek mit fog válaszolni Ari?
Puszi❤😱(2018.11.24)
YOU ARE READING
Örökbe fogadva ✔
RomanceAriana Grande 7 évesen került az árvaházba, ugyanis a szülei autóbalesetben meghaltak. 17 évesen kerül a Butera családhoz. A családon keresztül megismeri a híres Shawn Mendes-t "-Shawn, még én magam sem tudom, hogy mit érzek irántad.-mondtam szomorú...