Epilógus

499 34 39
                                    

3 év múlva

Most a konyhában főzök, vacsorát. Nemsokára Shawn is hazaér remélhetőleg.

Az eljegyzésünk után össze is költöztünk. Rá fél évvel össze is házasodtunk. Csak a szűk baráti kör volt ott. Shawn-al nagyon boldog vagyok. Imádom őt.

És 6 hónapja derült ki, hogy terhes vagyok. Amikor Shawn-ezt megtudta, ő lett a világ legboldogabb embere. Egész nap, puszilgatott meg ölelgetett.
Nagyon cuki volt. És ultrahangon is voktunk, ahol kiderült, hogy kislányunk lesz.

Nyitódott az ajtó, majd Shawn lépett be rajta. Fáradtan elmosolyodott és felém jött. Megölelt és egy megcsókolt.

-szia baba.-mondta, majd  egy puszit adott az arcomra.

-Szia Shawnie. Milyen volt a napod?

-egész jó, de nagyon hiányoztatok.

-te is nekünk.-mondtam, mire végigsimított a hasamon.

-el sem hiszem. Pár hónap és a kezembe tarthatom őt. A kislányomat. Naomi Mendes-t. Aww...

-én is várom már Naomi-t. A kis csöpségemet.-mosolyodtam el.

-Annyira boldog vagyok. Van egy gyönyörű feleségem, akit az életemnél is jobban szeretek és a gyerekünket várja. Istenem...

-én is szeretlek.-moslyodtam el, majd egy lágy csókot lehelltem az ajkára. A keze a fenekemre csúsztatta, majd belemarkolt, mire egy halk nyögés hagyta el a számat.

Nagyon szeretem őt.
Valóra vált az álmom.
Életem szerelme lett a férjem, és a gyerekem apja.
Ennél jobb nem is lehetne.
Courtney Cameron-al jött össze.
Nekik már van egy pár hónapos fiúk.
Jack és Camila elöttünk házasodtak össze. De nekik már 2 éves lányuk van.
Az otthonba egyszer mentem be azóta.
Nem akarom felszakítani a màr begyógyult sebeket. Shawn végig segített nekem és támogatott, még most is.

Röviden:Tökéletes életem van.

Vége
































Halisztook embiik!
Nos, nem hiszem el...
Vége☹
Nem lett valami jó befejezés, de azért remélem tetszi
Love u guys❤
Puszi❤

Örökbe fogadva ✔Where stories live. Discover now