§10§

657 45 26
                                    


Ariana Grande szemszöge:

-Shawn én...én..szeretnék a barátnőd lenni.-mosolyodtam el szélesen. Láttam rajta, hogy megkönnyebbül. A tekintetem az övébe mélyesztettem. Nem tellett sok időbe, Shawn megszüntette a köztünk lévő távolságot. Megcsókolt. Az első csókomat a híres Shawn Mendes-től kaptam.

Miután elváltunk elmosolyodtam és zavartan lehajtottam a fejem. Az arcomat elöntötte a pír. Ajkamat beharapva néztem fel rá. Ő is mosolygott.

-bemegyünk?-kérdezte.

-persze.-mondtam, mire kipattant és átszaladt az én felemre, majd kinyitotta az ajtót.

Amikor kiszáltam Shawn megfogta a kezem, majd elindultunk a hatalmas ház felé.
Még a bejárati ajtót is kinyitotta, amit megköszöntem. Belépve a meleg lakásba elengedtem Shawn kezét. Levettük a cipőnket és megindultunk a nappali felé egymás kezét fogva.
Ahogy bementünk, azt láttam, hogy mindenki ott ül. Anya, apa, Camila és Jack. Megszorítottam Shawn kezét. Bevallom, hogy nem is kicsit izgultam. féltem, hogy rosszul fogják fogadni azt, hogy Shawn-al egy párt alkotunk. Mendes a kezét a derekamra helyezte és elindultunk a kanapé felé. Leültünk és a kezemet az ölembe raktam. Shawn összekulcsolta az ujjainkat én a fejemet a vállára döntöttem.

-Sziasztok.-köszöntünk.

-Sziasztok. Hogy sikerült a randi?

-nagyon jól.-vágta rá Shawn.-és Arianával szeretnénk valamit elmondani. Ugye?

-persze. Hát akkor elmondom. Shawn és én összejöttünk.-mosolyodtam el, ahogy eszembe jutott az, ami a kocsiban történt.

-Gratulálunk.-mondták anyáék.

-SHARIANA VÉGREEEEE!!-ugrott fel Camila. Én még meg is ilyedtem. -GRATULÁLOK.

-én is gratulálok.-mondta Jack, majd feloldalas mosolyra húzta ajkait.

-köszönjük.-vigyorodott el a barátom.

Még egy kicsit beszélgettünk, majd úgy döntöttünk, hogy feljövünk a szobámba. Itt folytattuk a beszélgetésünket.

-és Ari, öm...mikor hozzuk nyilvánosságra, hogy...-itt egy kicsit gondolkodott.-hogy..Shariana real?-mondta elvékonyított hangon, amin felnevettem.

-nem tudom. De még ne. Nem baj?

-dehogy Ari. Gyere ide babám.-mondta, majd magához ölelt. Bele puszilt a hajamba. Visszaöleltem. Lehunytam a szemem, miközben széles elmosolyodtam. Ezt a pillanatot Shawn telefonjának a csörgése szakította meg. Gyorsan kikotorta a zsebéből, de még akkor is az egyik kezél átölelt.  Rányomott a zöld ikonra és a füléhez emelte.

-Szia.

-Szia Shawn. Mizu??-kérdezte röhögve Andrew. Jézusom...

-semmi. A barátnőmmel vagyok. Szóval, most leteszelek.

-összejöttél Arianával?

-igen.

-gratulálok és semmi huncutkodást fiatalok. Na szia.

-köszi. Nem ígérhetek semmit. Na szia.-mondta, majd kinyomta. Letette a telefonját az éjjeli szekrényre, majd megcsókolt.

-Szeretlek.-mondtam, miután elváltunk.

-én is szeretlek baba. De semmi becenév?-játszotta a sértődöttet.

-Jaj...mennyi gond van veled Shawnie.-csóváltam meg a fejem nevetve.

-ezt inkább nekem kéne mondanom. Nem szereted a húst, szóval vegán vagy....

-húha, de nehéz volt rájönni.-tettem a meglepődöttet.

Örökbe fogadva ✔Where stories live. Discover now