Reggel eléggé boldogan keltem fel, hiszen születésnapom. Felkeltem az ágyból és a szekrényemhez mentem. Kivettem belőle egy fehér pólót és egy fekete szakadt farmert.
Bementem a fürdőbe és elvégeztem a vizes teeindőimet és sminkeltem egy picit. A hajamat kiengedve hagytam. Szerintem így jobban áll. Lesétáltam a lépcsőn és belépve a konyhába, megláttam anyát, apát, Shawn-t, Camilát és énekelni kezdték a "Boldog Szülinapot" dalt. Nem volt ugyanolyan...mint az otthonban. Valami hiányzott..vagy inkább valaki, de ennek ellenére mosolyogva hallgattam végig.-köszönöm.-mondtam még mindig a kamu mosolyommal.
-ugyan ari.-mondta Shawn.
-ez semmiség.-mondta Camila.Felvágták a csokistortát, ami a kedvencem. Imádom az ízét. Nyami. Megettük és következett az ajándékozás.
Camilától már tegnap megkaptam az ajándékomat. Shawn-tól egy gitárt, A szüleimtól pedig egy félholdas nyakláncot kaptam. Nagyon megtetszett ezért egyből felvettem.
Mindennek nagyon örültem. Elkezdtünk beszélgetni, de olyat kérdeztek tőlem, amire nem annyira szerettem volna válaszolni.-És mond Ariana. Neked tetszik valaki? Úgymond, szerelmes vagy valakibe?-ó..ha ezt tudnák..
-Nem. Senki.-ráztam meg a fejem. Láttam, hogy Shawn állkapcsa újra megfeszül.
-Nem hiszem el...mond már kii!-nyaggatott Camila.
-De, tényleg. Senki sem tetszik.
-naaaa.....
-de tényleg...senki.
-hát oké. Shawn, neked tetszik valaki?
-igen. Nagyon.-nézett rám. Na..ne.
-és ki?
-aki tudja, az tudja. Ugye ari?
-Persze.-bólintottam. Tudtam, hogy rám gondol. Ismerem már.-Camila. Neked esetleg valaki?
-Van barátom. Jack Gilinsky.
-Értelek. Tudom ki ő. Jó hangja van.
-ugye....ő olyan aww.-olvadozott Cami.
-Camila, kérlek fejezd be a nyálcsorgatást, ugyanis hoznom kell a felmosót.-ezen mindenki felnevetett, kivéve Camila. Ő bedurcázott.-na ne durciiz. Csak vicc volt.-mosolyogtam.
-De akkor is. Egy nagyon rossz vicc volt.
-Na bocsikaaa.-mondtam.
-oké. De csak ezért, mert szülinapod van és szeretlek. Na de megyek és beszélgetek az én cukimacimmal.-mondta, majd el is tűnt.
-Okéééé....-mondtam furcsállóan.
-mi is megyünk. Apád el akar vinni engem ebédelni és beugrunk a nagyihoz. Hárman lesztek. Sziasztok.-mondták, majd elmentek.
-Kettesben maradtunk.-mondtam.
-Így igaz.-mondta majd mellém ült és a kezét átrakta a vállamon. Nem titkolom, nagyon zavarban voltam.
-miért teszed ezt velem?-kérdeztem zavartan?
-miért? Mit teszek veled?-kérdezte a fülemhez hajolva.
-Shawn. Ez..ez nem helyes.-mondtam, miközben elhúzódtam tőle.
-miért ari? Miért?
-Mert...pár napja ismerjük egymást és még nem is randiztunk, meg semmi. És Shawn, még én magam sem tudom, hogy mit érzek irántad.-mondtam szomorúan.
-biztos? Csak ennyi? Van még valami vagy inkább valaki a képbe? Esetleg Kandell?
-őt hagyd ki ebből. Kérlek. Ő nekem csak egy barát. Soha nem éreztem többet.
-igazat mondasz?
-igen.-mondtam félve.
-hiszek neked. De ne kelljen csalódnom.
-miért vagy ilyen?
-mégis milyen?
-Az elején, az első nap olyan más voltál. Nem nyomultál, meg semmi. Kedves voltál. Most meg..mint egy rossz pedofil.-ezen felnevetett.
-Arianácskám. Ez a szerelem.
-van egy ötletem.-mondtam vigyorogva.
-na és mi?
-nézzünk filmet.
-oké. Válassz.
-horror?
-nekem oké.
-Akkor legyen...hmm....mit nem láttam még...mondjuuuk....aaaaaaa.....mmmm...felelsz vagy mersz?
-tetszik.
-megvan DVD-be. Tegnap láttam.
-tudom, hogy hol van.
-akkor jó. Megyek és megcsinálom a popcorn-t.- meg sem várva a válaszát indultam a konyhába. Miközben figyeltem, hogy hogyan pattog a kukorica, két tenyeret éreztem meg a derekamon. Egyből megfordultam és két barna szempárral találtam szembe magam. A szánk majdnem összeért. Most nem toltam el. Nem is akartam. Már ajkain súrolták egymást, amikor elkezdett pittyegni a mikró, ugyanis kész lett a popcorn. Egyből szétrebbentünk. Mind a kettőnk feje vörös volt.
Hiii embiiik❤❤❤
Itt a következő rész💫
Remélem, hogy tetszik💫
Puszi❤(2018.11.15)
YOU ARE READING
Örökbe fogadva ✔
RomanceAriana Grande 7 évesen került az árvaházba, ugyanis a szülei autóbalesetben meghaltak. 17 évesen kerül a Butera családhoz. A családon keresztül megismeri a híres Shawn Mendes-t "-Shawn, még én magam sem tudom, hogy mit érzek irántad.-mondtam szomorú...