§14§

486 39 15
                                    

Reggel a telefonom rezgésére keltem fel. A kezembe vettem és feloldottam.

courtneychipolone: Good Morning Ari!

Me:Good Morning Courtney!❤
Me: Ma talizhatnánk...

courtneychipolone: persze. Night Cofee kávézó!? Az jó?

Me: igen :) mondjuk, 3 órakkor? ❤

courtneychipolone: tökéletes!

Me:akkor 3 órakkor a Night Cofee-ben! :)

Még egy kicsit beszélgettem vele. Miután elköszöntünk egymástól, leraktam a telefonomat az éjjeli szekrényre.
Kikászálódtam az ágyból és a szekrényem felé vettem az irányt. Kivettem egy piros haspólót és egy rózsaszín szakadt farmert. Gyorsan felöltöztem és a fürdőszoba felé vettem az irányt. Fogatmostam és felfogtam a hajamat. Lementem a lépcsőn és egyenesen a konyhába mentem, hogy reggelizhessek.

-jó reggelt.-mondtam, miközben helyet foglaltam anya mellett.

-jó reggelt Ari.-mondta Camila
-jobbat!-biccentett apa.
-neked is.-mondta Jack.
-neked is babám!-mondta mosolyogva Shawn.

Anya elém rakott egy nagy tányért, amin 2 tükörtojás és 5 bacon volt.

----------------------

-Ma találkozok Courtney-val.-mondtam, majd egy puszit nyomtam Shawn kissé borostás arcára.

-ki aza Courtney?!

-egy lány, akivel szeretnék találkozni!? És öm..a barátnőm.

-hjaj, oké. De vigyázz magadra! Nem bírnám ki, ha valami történne veled! Imádlak-mondta, majd átölelt.

-szeretlek Shawnie!-mondtam, majd megcsókoltam.

--------------------

Az ébresztőm rikácsoló hangjára keltem fel. Kikapcsoltam, majd lehámoztam magamról Shawn két erős karját és felálltam.

-bbabám...maradj még- nyitotta ki a szemeit.-gyere vissza még egy kicsit.-mondta, miközben visszahúzott az ágyba. Átölelt, nemsok kellett neki, visszaaludt. Óvatosan kimásztam mellőle és a fürdőbe mentem. Rendbe szedtem magam. Nagyon kicsit sminkeltem. Amikor a hajamat fésültem, akkor Shawn lépett be, igyanis nem tud aludni, ha nem vagyok ott.

-Szia Shawnie!-mondtam, majd megcsókolt.

-szia babám! Tényleg ne menjek?

-ne gyere, mert akkor gyanakodni fognak.

-Az még jó is lenne. Mindenki megtudná, hogy te CSAK az ényem vagy..senki másé.

-és te az enyém..vagy.-súgtam az ajkaira.

-csak a tied!-mondta és megcsókolt.

-mennem kéne Shawnie- váltam el tőle.

-menj baba. Szia.-biggyesztette le az alsó ajkát.

-hhaj...ne legyél már ennyire szomorú. Nemsokára kövök. szia.-puszit nyomtam telt ajkaira. Kimentem az ajtón.  Beültem a fekete autóba és mellém a testőröm, akivel csak egyszer találkoztam.

Nemsokkal később megálltunk a Night Cafee nevű kávézónál. A testőröm kíséretében sétáltam be a kis épületbe.

Egyből megláttam Courtney-t. Gyors léptekkel mentem felé.

-Szia.-álltam meg az asztalnál.

-Szia Ariana.-állt fel, majd ölelt meg, amit egyből viszonoztam.-gyere ülj le.-mondta, miközben helyet foglaltunk.

-és, mesélj. Hogy vagy?

-köszi, jól vagyok. Te?

-jól.

-öm, mesélj. Milyen most, hogy van egy családod?

-nagyon jó. Igaz, hiányzik egy kicsit az árvaház és az ottani barátaim.

-én is átérzem a helyzeted...én is árvaházban nőttem fel. De befogadott egy nagyon rendes család és van egy bátyám.

-ez nagyon jó. Mármint az, hogy egy igazán rendes család fogadott örökbe.

-öm, sziasztok. Itt van két itallap.  válasszatok, 10 perc múlva vissza jövök. Rendben?-kácsintott rám. Jaj nekem....

-rendben.-mondtuk a barátnőmmel, majd elment.

-és mond, van barátod?-kérdeztem.

-nem, nincs.  Volt egy barátom, de ő megcsalt.-hajtotta le a fejét.

-ó, sajnálom.

-ugyan, te nem tehetsz semmiről. És neked van barátod?

-nekem sincs.-vontam meg hanyagul a vállam.

-értem. Te mit kérsz?

-egy cappuccino-t. Te?

-én egy fekete kávét és én fizetek.-emelte fel a mutatóujját.

-de...

-nincs de.-vágott közbe.-én hívtalak meg kávézni.

-hjaj..oké.-adtam meg magam.

-nos, hölgyeim, sikerült választani?

-igen.-mondtam.- egy fekete kávé és egy cappuccino lesz.-mosolyogtam.

-jó választás. Az én kedvencem a fekete kávé. Nos, megkell jegyeznem, nagyon csinos vagy.-kacsintott rám.

-hé, fiatalember. Végezze a munkáját, ne a lányokkal flörtöljön.

-mégis ki maga?

-Ariana Grande testőre, John.

-értem. És miért ne flörtölhetnék vele!?

-mert miss.grande-nek barátja van és szerintem nem örülne a barátja, ha megtudná, hogy flörtölt vele...Robert.

-ren..rendben.-mondta dadogva, majd elment.

-köszi John.

-nincs mit.-mosolyodott el.

-várj, nekem azt mondtad, hogy nincs barátod.

-hát öm, tudod, öö...John azért mondta, hogy barátom van, hogy lekoptassa a pintért.

-értem...




















































Halisztoook embik! :)
Remélem, hogy tetszett ez a rész is!
Sajnálom, hogy így eltűntem, csak rengeteget kellett tanulnom! :(
Remélem, hogy megértitek. :)
De, ígérem, hogy téli szünetben sokkal aktívabb leszek. ❤
Puszi❤

(2018.12.08)

Örökbe fogadva ✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt