Reggel a telefonom hangos csörgésére ébredtem fel. Gyorsan érte, nyúltam. Meg se néztem, hogy ki hívott, egyből felvettem.
-Sziaa Ariana! - kiáltott bele Cam.
-Szia Cam. Jó reggelt.
-köszi. Neked is. Amúgy felébresztettelek, mert nagyon úgy hallom?
-igen, képzeld. Felébreszettél, de nem baj, mert már amúgy is fel kellett kelnem.
-ja, és boldog karácsonyt! Ma van 24.-e. Ugye milyen jó?
-ó basszus, el is felejtettem.
-ó, nemár... Ezt hogy lehet elfelejteni?
-nem tudom, hogy, de elfelejtettem...
-legalább ajándékot vettél?
-persze, de nincsenek becsomagolva... Azt hittem, hogy holnap lesz. - csaptam magam arcon.
-Gratulálok Arikám. Most pedig létezem, utána emeld meg a formás kis popsikádat, erőltesd meg magad és csomagold be az ajikat. Köszi.
-ahj, oké, na szia. Majd még beszélünk.
-oké. Szia. - mondta, majd lerakta.
___________________
Na, égre kész. Becsomagoltam a tárgyakat. Remélem, hogy tetszeni fog mindenkinek, az amit adni fogok nekik. Nagyon izgulok.
Fáradtan huppantam le az ágyra. Kezembe vettem a telefonomat és feloldottam. 7 nem fogadott hívás Shawnie❤️.
Na, nekem végem van... Az tuti biztos.-Sz.. Szi.. Szia. - szóltam bele félve.
-Ariana Grande! Hogy gondolod azt, hogy nem veszed fel azt a rohadt telefont? Akkor mi a szarnak van? - szólt bele idegesen.
-Shawn, csak az ajándékokat csomagoltam.
-és!? Nem lehet közben felvenni?
-Sajnálom, de le volt némítva. Meg amúgy is eléggé csörömpöltem. Szerencsém, hogy nem hallották meg. - forgattam meg a barna íriszeimet.
-na, oké, nem akarok vitázni. Csak Boldog Karácsonyt akartam kívánni baba.
-köszi, neked is Shawnie.
-na, de megyek. Szia
-szia-mondtam, majd kinyomta. Hatalmasat sóhajtva hunytam le szemeimet.
Shawn nagyon megváltozott. Az elején sokkal törődöbb volt, mint most. De, én még ezek ellenére is szeretem és meg is bocsájtok neki. Talán ez a baj. Hogy túl hamar megbocsájtok... Ez így nem lesz jó.
Felálltam az ágyról és felkaptam a dobozokat, majd lassan lenyomva a kilincset kiléptem a szobából. A nappali felé vettem az irányt, hogy letehessem az ajándékokat. Miután ezekkel végeztem vissza felmenetem.
Bementem a fürdőszobába és megálltam a tükör előtt.
Végig vezettem a tekintetem magamon. Nem vagyok egy szépség.
Lehunytam a szemem, majd egy könnycsepp gördült le az arcomon, majd ezt követte több száz.
Csak anyára gondoltam. Azt mondogatja, hogy híres lehetnék, ugyanis nagyon jó hangom van, de én eddig mindig mehcáfoltam. Talán itt az ideje, hogy egyet értsek vele és hogy megpróbáljam, akkor is, ha még ez a Shawn-al való kapcsolatom kárára fog menni. Nem tétovázhazok tovább...___________________
-anya. - nyitottam be a szobába.
-mi a baj Ariana?
-semmi, csak gondolkodtam.
-mégis min?
-hát azon, amit mondtál, hogy jó hangom van és hogy híres is lehetnék.
-na, és!? Mire jutottál?
-szóval, bele szeretnék vágni. - mosolyodtam el.
-ennek nagyon örülök....
Halisztook embiik!
Nos, arra jutottam, hogyha szeretnétek, akkor lehetne részmaraton.
Persze, ha csak szeretnétek 🖤
Remélem, hogy tetszett ez a rész is.
Puszi! ❤️(2018.12.26)
YOU ARE READING
Örökbe fogadva ✔
RomanceAriana Grande 7 évesen került az árvaházba, ugyanis a szülei autóbalesetben meghaltak. 17 évesen kerül a Butera családhoz. A családon keresztül megismeri a híres Shawn Mendes-t "-Shawn, még én magam sem tudom, hogy mit érzek irántad.-mondtam szomorú...