Fáradtan léptem be a meleg házba. Nos, ami a találkozót illeti, nagyon jó volt, azt leszámítva, hogy a pincér flörtölgetett velem.
Courtney nagyon kedves, megértő, aranyos és segítőkész lány. Szerintem, ő lesz a legjobb barátnőm. Mindig volt valami témánk. Rengeteget beszéltünk és nevettünk. John, a testőröm is jól szórakozott. Kedves férfi. Már nagyon jóba vagyok vele. Megkértem, hogy ne mondja el Shawn-nak ezt a pincéres dolgot. Nem szeretnék még több gondot okozni neki.Ha meg kiderül, akkor nyilván azt fogja mondani, hogy ez igenis fontos, mert szeret és a barátnője vagyok. Fontos vagyok a számára...
-Szia.-köszönt Jack.
-hali.
-na, hogy ment a találkozó?
-nagyon jól. Courtney kedves, szép és megértő lány.
-hmmm...Courtney. hm...már nagyon szimpatikusnak tűnik...
-héhéhéhéhéhé...állj már le! Nem fogtok összejönni! Nem és nem.
-miért!? Csak nem féltékeny vagy Ariana!?-kérdezte, majd elindult felém. Megállt előttem. Kezét a derekamra helyezte. Mikor észbekaptam, gyorsan ellöktem magamtól.
-nem vagyok féltékeny! Camilának is össze fogod törni a szívét? He? Esküszöm te nem vagy normális!
-miért ne lennék Ari? Ez csak a szerelem! Hogy is mondják? A szerelem vak! Én szóltam neked, hogy Shawn-ban nem lehet megbízni! Soha sem lehetett! Mindig, elvette a barátnőimet. Például, Shara-t. 8 hónapig voltunk együtt. Még a 7. hónapban megcsalt. Shawn-nak csak egy kis kalandra kellett ő! És már nem tudom, hogy, hány barátnője volt! Kivárta, hogy odaadják magukat neki! Csak 1 menetre kellettek neki! Veled is csak ez lesz!
-m..mi?-dadogtam. Egyszerűen ez lesokkolt. Tényleg csak erre kellek neki? Csak egy kalandra!? - e..ez i..igaz??
-Ariana...kis naív Ariana. Drága, még képem is van róluk...ha kell, akkor megmutatom.
-nem kell!eleget hallottam.-mondtam, amire büszkén elmosolyodott.-de még nem végeztünk.-néztem rá összevont szemöldökökkel, erre eltűnt a vigyor az arcáról.-és mond, neked milyen érzés egy párkapcsolatot tönkre tenni? Milyen? Boldogsággal tölt el az, hogy két embert ketté szakítasz, akik szeretik egymást? Lehet, hogy most nincs igazad Shawn-al kapcsolatba, de lehet, hogy igen! Nem tudom..és te se, ahogy senki se! Te..te is törted már össze rengeteg lány szívét...és most Camiláét fogod..ugye!?
-nem..én nem...
-mi nem? Amikor Courtney-t említettem, már azt tervezted, hogy szakítasz Cami-val összejössz vele. Ez nem ilyen egyszerű. Ugye tudod? Undorodom tőled! Hogy lehetsz ennyire szemét?
-méghogy én vagyok a szemét? Akkor Shawn mi? Elveszi azt, ami az enyém!
-ne tereld a témát! Nem Shawn-ról van most szó, hanem rólad!
-persze, rólam. De Shawn is ugyailyen! Vagy talán még rosszabb is! Ariana, térj már észhez! Jobbat érdemelsz! Nem mosnom azt, hogy enhem érdemelsz meg! Mert nincs teljesen így! Egy jobb fiút érdemelsz, aki nem ver át és nemcsak egy kalandért vagy jó! Olyat érdemelsz, aki veled akar megöregedni, tőled akar gyerekeket...akinek te jelented a világot, a mindent.
-Jack én..én..nem tudom.-ráztam meg a fejem.-szeretem Shawn-t csak...
-Csak? Mi van velem?-hallottam meg a hangját. Gyorsan megfordultam. A szívem ezerrel kezdett el verni, a gyomrom liftezett. Istenem...megőrjít.- Ariana!mi van velem?-ordított.
- hé, Shawn nyugodj már le!-lépett elém Jack.
-te csak ne mond azt nekem, hogy nyugodjak meg! Mit mondtál neki?
YOU ARE READING
Örökbe fogadva ✔
RomanceAriana Grande 7 évesen került az árvaházba, ugyanis a szülei autóbalesetben meghaltak. 17 évesen kerül a Butera családhoz. A családon keresztül megismeri a híres Shawn Mendes-t "-Shawn, még én magam sem tudom, hogy mit érzek irántad.-mondtam szomorú...