Reggel a szuszogó Shawn mellett ébredtem fel. Lassan kinyitottam a szemeimet, felültem és körülnéztem. Nem volt valami jó idő kint, ahogy ezt megláttam, mégjobban magamra húztam a takarót.
-hmm..baba...feküdj vissza még. Korán van.
-Shawnie, éhes vagyok.-feküdtem vissza mellé és beletúrtam dús, barna hajába.
-öltözz fel és menj le a konyhába. Csinálj magadnak valamit. Megha már ott jársz, akkor nekem meg hozhatnál valami innivalót.
-ha, szolgáld ki magad.
-a barátnőm vagy.
-te meg a barátom.
-na, de baba. Az este után megérdemlem!
-Shawn, van két lábad, kezed. Szolgáld ki saját magad.
-na, de ugye élvezted?
-hááát...nem is tudom...
-kezdesz megijeszteni.
-na jó..nem tagadhatom..
-na azért-fújta ki megkönnyebbülve a levegőt.
_________________
-hé, én is kérek!-szóltam Jack-nek, aki már vagy a 4.-dik pizzáját ette. Én meg még csak az elsőnél járok.
-na, jól van. Tessék egyet kapsz.-mondta, majd a kezembe adott egy szelet pizzát.
-kössz.
-nincs mit.-mosolyodott el és tovább evett.
-na, de nekem mennem kell.-mondta Shawn.
-hova mész?-kérdezte Camila.-még csak délután 3 óra van és azt mondtad, hogy este mész.
-tudom, de Andrew szólt, hogy hamarabb menjek be.
-de egész végig itt voltál velünk és egyszer sem láttuk, hogy telefonáltál volna.
-tudom, de öm, tegnap este szólt.
-de Shawn, én egész este nálad voltam.-mondtam furcsállóan.
-de, öm, a szülinapodra készülünk.
-de a szülinapom nyáron van. És most tél van! Shawn, mostanában nagyon furcsa vagy.
-öm, figyi, mennen kell. Szia.-mondta, gyors puszit nyomott a számra és elviharzott. Kifújtam a levegőt és hátradőltem és Megdörzsöltem a szemem.-ezt nem hiszem el...nem és nem...-ráztam meg a fejem.-remélem nem az lesz, amit te mondtál.-mondtam Jack-re nézve.
-hát én is nagyon remélem...
Sokan csalódnának benne.-de, most ne beszéljünk róla! Inkább élvezzük egymás társaságát!
-hát oké...-mondták egyszerre.
___________________
Az ágyamon feküdve bámultam a fehér plafont. A gondolataimba voltam merülve...
Vajon Shawn megcsal?
Ááá..az nem lehet..vagy mégis?
Tanácsokra van szükségem...
Sok-sok tanácsra.A telefonomat elvettem az éjjeliszekrényről és felhívtam Jack-et.
-Szia. Öm, eltudnál jönni?
-hali ari. Persze. Indulok.
-oké. Köszi szia.
-nincs mit picur. Halikaa.
Mosolyogva tettem le a telefont. Vissza lefeküdtem.
A pár perce tartó tevékenységemet a telefonom rezgése zavarta meg.
Feloldottam a kezembe lévő készüléket.✉✉✉✉
Drágám❤: Szia baba.❤ Fehér vagy vörös rózsa
Me: szia drágám❤ öm, fehér rózsa?
Miért kérded?Drágám❤: csak úgy❤ na, de megyek szia baba, majd este találkozunk. Imádlak!❤❤
Me: oké!? Szia❤ én is szeretlek.
✉✉✉✉
Vissza letettem a telefonomat.
Shawn nagyon furcsa mostanában.
Alig van itthon, de ha mégis, akkor nagyon kimerült, fáradt és alig van valamihez is kedve. Remélem, hogy ez nemsokáig fog így maradni, hisz féltem őt. Nagyon is. Ha valami baja esik, nem tudom, hogy mi lenne velem. Nélküle, nem tudnék élni.
Imádom őt...S H A W N M E N D E S
Már 1 órája ülök itt és hallgatom Andrew papolását. Nos, hogy mi ezaz egész?
Készülök megkérni Ariana kezét.
Lehet, hogy korai, de imádom őt.
Tőle akarok gyerekeket, mellette szeretnék megöregedni.
Kedves, vicces, aranyos, megbízható és imádnivaló lány. Ő a mindenem...-Shawn, nem intézhetsz el minden. Arianával fogsz összeházasodni, nem pedig magaddal.
-mi, Andrew? Ez most...ez most hogy jött?! Miért hézasodnék össze saját magammal? Tudom, hogy jóképű vagyok, de na. Én Ari-val szeretnék.-bólogattam hevesen, amire a menedzserem arcon csapta magát.
-Shawn. Én arra akartam utalni, hogy Ari-nak is van beleszólása ebbe, hisz vele fogsz összeházasodni. És amúgy, nagy egód lett az évek során, ami nekem nem annyira tetszik. Ugye tudod?
-persze, hogy tudom Drew. De akkor is. Azt akarom, hogy pihenjen és hogy ne kelljen ilyenekkel foglalkoznia, mert jól ismerem már őt. Éjjel-nappal tudna ezen dolgozni. Szegény a végére hulla lenne.
-de Shawn, így te leszel az! Miért nem csináljátok közösen?
-nem tudom, de még a gyűrű sincs meg...
-hogy mi? Shaawn...
-sok dolgom van.
-na látod? Ebbe az egészbe elfelejtettél gyűrűt venni.
-tudom, megyek és veszek.-pattantam fel a székből és kiviharoztam.
Halisztook embiik!❤❤
Nos, remélem, hogy tetszett ez a rész is!
Puszi❤!(2018.12.20)
YOU ARE READING
Örökbe fogadva ✔
RomanceAriana Grande 7 évesen került az árvaházba, ugyanis a szülei autóbalesetben meghaltak. 17 évesen kerül a Butera családhoz. A családon keresztül megismeri a híres Shawn Mendes-t "-Shawn, még én magam sem tudom, hogy mit érzek irántad.-mondtam szomorú...