Merhaba arkadaşlar. Bölüm geç geldi biliyorum. Sizden özür dilerim. Fotoğraf atmayı beceremiyorum bilen birisi lütfen yardım etsin. Multimedya ya koyacağım fotoğraflar hazır ama beceremiyorum işte -_- Son olarakta yorum ve vote bekliyorum. İyi eğlenceler.
Şaşkınlığımı hala üzerimden atamamıştım. Ama karnım hala ağrımaya devam ediyordu. Bir saattir uyumaya çalışıyorum ama olmuyor. Gözlerimi yine kapattım ama bugün Berge’nin benim için yaptıkları geldi yine aklıma. Dışarıdan gelen kapı sesini duyduğumda Setenay’ın döndüğünü anladım. Odamın kapısı açıldığında ben Setenayı beklerken Sercan girdi odaya "Ooo benim Sevgilim bugün tavuk gibi erken mi uyuyor yoksa?" dedi. Surat ifademin değişmediğini görünce yüzündeki sırıtış birden soldu. " Selena sen iyi misin?" diye sorduğun da konuşmak yerine başımı olumsuz anlamda salladım.
Elini alnıma götürdü ve ateşime baktı. " Sanki biraz ateşin yüksek. Neyin var söyle? " dediğinde ses tonunda ciddi ve endişeli bir ton vardı. " Karnım ağrıyor biraz bide... " dediğimde "bide?" dedi devam etmemi istercesine " biraz kustum o kadar " dediğimde bu kelimeyi söylerken yüzümü buruşturmuştum. Bunu ona söylediğimde ben kendimden iğrenirken o çok normal bir şey gibi davranıyordu. " yediğin bir şey mi dokundu? Sen hiç böyle olmazdın. " dedi.
"Şey aslında evet bugün çikolatalı süt içtim, ondan galiba " dediğimde Berge’nin verdiği tepkiye benzer bir tepki verdi. Vee İNANMADI. Ben ona sabahtan belli Yalımın bana içirdiği çikolatalı süt sayısını söylediğimde ağzı açık kaldı. Anlaşmayı ve Bergeyi de anlatmayı ihmal etmemiştim. Bergeyle bugünkü ilişkim onu biraz rahatsız etse de bir şey söylememişti. " Şimdi daha iyi misin? " diye sorduğunda biraz önce mutfakta benim için hazırladığı sıcak su torbasıyla büyük bir aşka yelken açtım. Bir bütün oldum onunla, bir elmanın iki yarısıydık.
Sercan elini salladığında "Yine ne saçmalıklar düşünüyorsun " dedi. "Ne saçmalığı ya? Gayette mantıklı şeyler düşünüyorum " diye itiraz ettim. Onun konuşmasına bile izin vermeden devam ettim " Hem sen nerden çıkardın benim saçmaladığımı?" diye sorduğumda " yüzündeki o saçma gülüşten " dediğinde sustum. Yine beni alt etmişti. " Neyse benim çok uykum var eve gidiyim bugün baya yordu Setenay beni. "dedi ayağa kalktığında " Gitme, beraber uyuyalım. Hem senin varlığın bana iyi geliyor sevgilim. " dedim tekrar bana döndüğünde yüzünde büyük bir sırıtış vardı.
Hiçbir şey söylemeden yatağımın diğer yanına yattığında ona sert sert bakmaya başladım. "Ne bakıyorsun öyle? " dediğinde bu şekilde yanıma yatamazsın git pijamalarını giy. " diye çemkirdim. Hastayken bile çemkirebiliyordum. O derece düşünün yani. Sercan oflayarak yataktan cıktı ve dolabımdaki küçük çekmeceyi açıp içinden benimkinin aynisi turkuaz renkli pijamayı alıp banyoya gitti. Bende gözlerimi kapattım karnımın ağrısı biraz geçmişti aslında. Bu sıcak su baya iyi gelmişti. Yatağın diğer tarafında bir ağırlık hissettiğimde bunun Sercan olduğunu anladım. Belimde onun ellerini hissettiğimde beni kendine biraz daha çekti. "İyi geceler sevgilim " dediğinde " Yat zıbar sevgilim " dedim. Bu artık bizim için bir oyun halini almıştı. ‘İyi geceler’ dediğinde bende ‘yat zıbar’ diyordum.
Sonun da büyük bir huzurla gözlerimi açtığımda Sercan hala yanımda mışıl mışıl uyuyordu " Şebek" dedim yüzündeki tatlılığa bakarak. Çok sevimliydi çoook.
Eğildim ve o tatlı burnuna sulu bir öpücük kondurdum. Sercan bundan nefret ederdi. "Yaa of yine mi burnumu yalıyorsun iğrenç." diye söylendiğinde onu uyandırdığımı anladım. " Bir yalamıyorum sadece öpüyorum. İki çok tatlı. Ne yapıyım?’’ dedigim de yüzüne eğilip tekrar burnunu öptüm. " Bu gerçekten tiksinç. Zevk filan mı alıyorsun bunu yaparken? "dediğinde evet anlamında kafamı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Kendini Sev
Genç Kurgu''Ne oldu? Niye öyle bakıyorsun?'' dediğimde ''Gözlerin... gözlerin tıpkı ona benziyor.''