TŘETÍ OSOBA
DOKTOR: " Jsou to dva kluci. Tady se píše, že jeden fešák je Marcus a tady tento druhý krasavec je jeho mladší bráška Martinus. Gratuluji maminko a tatínku!"
Zadívá se na čerstvé rodiče doktor s falešným úsměvem, který má momentálně na starost zdraví maminku Gerd-Anne a jejích dětí dvojčat Marcuse a Martinuse.
DOKTOR: "Ale bohužel pro vás mám né pěknou zprávu. Martinus je méně vyvinutý, nežl Marcus. A mohl by zemřít."
Oba rodiče se ihned vyděsí a ten malý uliční Marcus, párkrát zakňoural, jakoby v tušil, že se s jeho bratříčkem něco děje
DOKTOR: " Ale neděste se! Nic se mu nemusí stát. Stačí když mi tu podepíšete tento papír, je to souhlas s jeho léčením. Dokážu zařídit, aby se sparavil. Jsou na to už přístroje a do zítřka, bude snad vše dobré."
Ani otec ani matka malého Martinuse na nic nečekali a smlouvu podepsaly. Dokonce si ji ani nepřečetli jak bylo rozrušení.
Hned jak mile tento papír podepsali, si doktor převzal mladšího z dvojčátek. V náručí ho nesl až do míst, kde se přístroj, pro jeho záchranu nachází. Položil děťátko opatrně dovnitř a něco mu pošeptal. Toto nikdo neslyšel, jen Martinus a on sám. V jedné ruce doktor svíral podepsaný dokument a tou druhou zapl přístroj.
Jak mile se stroj dal do pohybu, otevřeli se dveře a dovnitř prošli rodiče Erik a Anne, která v náruči držela svého nejtaršího syna Marcuse. Erik ve své levé ruce držel ručku jeho nevlastní dcery Silje. Společně všichni přišli k Martinusovi.
ANNE: " Marcusi, Silje tohle je váš nejmladší sourozenec Martinus. Doufám že ho budete milovat, jako my vás a on vás bude také milovat."
Celá Gunnarsenovic rodinka, byla neuvěřitelně šťastná. A jejich štěstí trvá už 15 let...
Ahoj, rozhodla jsem se tento příběh opravit a předělat. Doufám že se vám bude líbit více, než doposud.
ČTEŠ
MARCUS & MARTINUS ( Without you )
FanfictionDobrý či špatný člověk? Štěstí nebo neštěstí. Chvíle smutku, stesku zlosti, ale i chvíle radosti a setkání. Může se zdát, že to bude jako má první kniha Why? Ale to je milá domněnka. Možná bude tento příběh krátký, ale ani toto autorka neví.