6️⃣

244 30 1
                                    


MARCUS

Dnes přijde paní, která zařizuje Martinusový export od nás a pan Kevin Oukonel. Všechno je uklizené a naprosto dokonalé. Ze zoufalosti jsme si četly články o tom jak bychom mohly Tiniho ochránit. Zvonek. Obratem se otáčím ke dveřím. Srdce mi bije na poplach. Dech se mi zrychluje, jako bych právě prožíval adrenalinový zážitek. Táta přichází ke dveřím a otevírá je. Po tom co se pozdravíme, usedáme všichni kromě Martinuse ke stolu. Tinus tu prý být nesmí a dozví se to až po konečném verdiktu od někoho z nás. Každopádně už musí mít zabaleno. A my právě jdeme na prohlídku domu.

*****

TÁTA: " Ale vždyť, to to přeci nejde! Nemůžete jednat s dítětem, jako s nějakou věcí! "

PANÍ: " Prosím vás pane Gunnarsene uklidněte se! Je to sice trochu nestandardní ale co je psáno, to je dáno. "

Ta paní mi je od začátku sympatická. Ale teď už moc ne i když se musí řídit zákonem.

MÁMA: " Ale to přeci nemůžete! Nemůžete nám ho vzít! Vždyť to je NAŠE dítě. Má se dobře, nic mu nechybí a a on nechce pryč! "

KEVIN: " Hale kluka jsem vám zachránil a smlouvu jste podepsaly, není čo řešit. Chci Martinuse do péče. Celý roky ho sleduji a velmi jsem si ho oblíbil a nebojte. Poskytnu mu dobré zázemí a kvalitní život plný vzdělání. Budu se o něj starat, jako o vlastního. Na návštěvy ho pouštět budu a telefony a skipy máte takže styky s vámi mu zakazovat nebudu. "

Srdce jakoby se mi zastavilo. Všechny mé naděje zkončily, zhasly, je konec. Nechci o Tinuse přijít. Slzy se mi nahrnuly do očí a já odcházel k Tinimu. Se smutnou zprávou na jazyku.

NEUKAMENOVAT PROSÍM. DĚKUJI. MĚJTE SE. PAPA.

MARCUS & MARTINUS ( Without you ) Kde žijí příběhy. Začni objevovat