MARTINUS
Opatrně klepou na dveře. Slyším kroky, které se přibližují. A někdo otevírá dveře. Učitel, vysoký a trošičku širší postavy. Uvítá mě a předvede mě přes celou třídu.
UČITEL: " Takže děcka, toto je váš nový spolužák Martinus Gunnarsen. Tak nám něco o sobě pověs. "
Lidé tu na první pohled nejsou moc sympatičtí. Ale to zjisti až po nějakém čase. Takže asi bych se mohl představit.
" Ahoj, jsem Martinus Gunnarsen. Je mi 16 a asi mě možná znáte, protože společně s bráchou zpíváme. Kromě toho rád hraju fotbal, hraju na piáno a občas i skládám. "
UČITEL: " Takže sedni si třeba támhle k Timimu. Myslím, že si budete rozumět. "
S odkýváním to přijímám a jdu na místo úplně v zadní řadě. Sedí tam středně vysoký kluk se zelenýma očima. Své věci, které měl na mé polovině si posunul hezky k sobě. A já si tedy sedám na místo, které mi bylo přiděleno.
TIMI: " Ahoj, vítám tě tu. Slyšel jsem o tom co se ti stalo. Moc mě to mrzí, ale doufám, že se ti tu bude alespoň trošičku líbit. "
Musíme šeptá, abychom netušili hodinu.
" Upřímě já v to doufám též, ale uvidím. No na fotbale se se mnou nikdo nebaví
Tak snad to tu bude lepší. "TIMI: " Jo počkej! To ty jsi ten Martinus co k nám do týmu přišel! Kluci říkaly, že kvůli tobě možná vyhrajeme. Já tam minule nebyl, byl jsem pryč. "
Zbytek hodiny jsme prokecaly a ani moc nadávaly pozor. A pak přišla přestávka a mé seznamování se třídou. Holky byly hotoví z toho že k nim chodí známý zpěvák. Všechny si se mnou daly fotku a chtěly podpis. Kluci ze začátku nade nou ohrnovali nos, ale pak se taky přidaly do třídní konverzace. Nakonec to tu je i celkem fajn. Ale stejně v Trofors je to lepší.
JSTE RÁDI, ŽE TINUSE PŘIJMULI? DOUFÁM ŽE ANO. PŘÍŠTĚ BUDE POHLED MACA. TAKŽE SE MÁTE NA CO TĚŠIT. MĚJTE SE. PAPA.
ČTEŠ
MARCUS & MARTINUS ( Without you )
FanfictionDobrý či špatný člověk? Štěstí nebo neštěstí. Chvíle smutku, stesku zlosti, ale i chvíle radosti a setkání. Může se zdát, že to bude jako má první kniha Why? Ale to je milá domněnka. Možná bude tento příběh krátký, ale ani toto autorka neví.