1️⃣2️⃣

210 29 5
                                    


MARCUS

Ve škole se to bez Martinuse nedá apsolutně vydržet. Tolik nudy v jeden den, jsem fakt ještě nezažil. Sedím zatím sám, než se můj kamarád Mikel je ještě na dovolené a vrací se až za týden. On o všem ale ví, protože prostě mi volal v době kdy jsem potřeboval pomoct od někoho, kdo není v mé rodině. Každopádně mě trápí to, že je půl devátý . My si totiž řekli že vždy v osm si budem volat přes skipe a on mi to nezvedá.

....

Konečně asi po další půl hodině mi to zvedá. Naskytne se mi pohled na mou mladší kopii, která leží v posteli a už se nejspíše chystala spát. Což je u něho ale divný, protože on chodí spát pozdě stejně jako já.

" Ahoj Tiny, proč mi to nezvedáš? No snad si se už nechystá spát! To ti diety Kevin nastavil tvrď pravidla! "

MARTINUS: " Kevin né, ale škola. Je to děsně tyranský. Chápeš že brzy ráno tam jít, večer běžet na fotbal. Pak domů se na večeře, naučit a až pak se s tebou mohu bavit. "

To je hrozně nelidský. Ale třeba bude o hodně chytřejší než já. Ale mám pro něj takové maličké tajemství. A to žeee....

TAKŽE... JAKÉ MYSLÍTE, ŽE TO BUDE TAJEMSTVÍ? JÁ VÍM KAPITOLA O NIČEM, ALE CELÝ TÝDEN PÍŠEME SLOHOVKU A MOJE KREATIVITA MÁ TAKY NĚJAKÉ MEZE. MĚJTE SE. PAPA.

MARCUS & MARTINUS ( Without you ) Kde žijí příběhy. Začni objevovat