2️⃣3️⃣

165 23 2
                                    

MARCUS

Takžé... Jo! Dneska, zítra a pozítří, tedy v pátek, sobotu a v neděli, hrajeme Vikend zápasů. Všechny fotbalové tými, co mají nějakou úroveň jsem jedou, abychom zjistili, který je ten nejlepší. Vždy co si pamatuju to Trofors vyhrál. Ptáte se co Budar? Upřímně nevím, nikdy nevíme, kdo všechno tu bude.

TRENÉR: " Marcusi? Můžeš na chviličku? Já vím, že máme nástup už za chvilku, ale potřebuji se tě na něco zeptat. "

S mírným přikývnutím se k němu přibližuji, abych se dozvěděl co mi chce říci.

TRENÉR: " Jak víš, nevím jestli tu bude Budar. Ale jestli tu bude, tak tam bude na 100% Martinus, protože lepšího hráče než je tvůj bratr si ani v snít nemohou. Tím samozřejmě nechci říct že ty si na nic, ale i ty víš že on dává většinu gólů. Přeci jen je záložník a ty obránce. Ale jsem strašně rád, že tu jsi. Protože jsi asi nejsilnějším článkem našeho týmu. To ale není co jsem chtěl. Chtěl jsem se tě jen zeptat, jestli tě mohu obsadit, když bude proti tobě hrát Martinus. "

Jsem fakt nečekal, že řekne něco takového. Ale samozřejmě mě vždy těší, když někdo mluví hezky o mě nebo Martinusovi.

" Jo samozřejmě mě obsaďte, alespoň budete mít jistotu, že nebudu faulovat. A já si rád s ním zahraju. "

TRENÉR: " Tak fajn lidi, jdeme nastupovat! Seřaďte se a nedělejte ostudu!" "

Tak jako pokaždé se řadíme a vycházíme, jsme první. Naše pořadí též určuje umístění v žebříčku. Po nastoupeni nastupovali a nastupovali další a další. Až najednou zbyl čas na poslední. Dveře se otevřely a začal vstupovat nejhůře umístěný tým. Jehož název mluví jasně. Budar.

ALEX: " Ty tu jsou spíš do počtu. "

Ostatní mu na to jen přikývl. Mě ale jejich řeči absolutně nezajímají, jen hledám člověka, který je pro mě důležitý a se kterým jsem se už tak dlouho neviděl. Viděl jsom Tonyho, ale Tinus nikde. Ale! Když tu najednou... Do mého zorného pole příchází človek se stejným účesem, jako mám já. Stejná barva vlasů, stejně vysoký, podobně oči a vlastnosti. Martinus.

JEŠTĚ ŽIJU! A JSEM NATĚŠENÁ NA VÁNOCE. CO VY? MĚJTE SE. PAPA.

MARCUS & MARTINUS ( Without you ) Kde žijí příběhy. Začni objevovat