3️⃣3️⃣

159 24 1
                                    


MARCUS

FLASHBACK

Nijak nás nepřekvapilo, když ještě ten den rodiče volali té paní ze sociálky, aby přijela a vyřešila to. O několik minut později tu byla. Chvíli se bavila s rodiči a pak padla ta osudná věta.

SOCIOLOŽKA: " Mohu si s ním promluvit? "

Vyděšeně jsme a sebe pohlédli a zdrhali každý do svého pokoje. Hned jak jsem skočil do postele se ozvaly kroky. Přibližovaly se ke mně. Jak mile byli až skoro u mě trošičku se vzdálily. A já věděl že se osoba, jímž kroky utichly dostala do pokoje mého bratra. Vím, že bych neměl, ale já musím. Musím vědět, co si budou ti dva povídat. Opatrně přicházím k jeho dveřím. Pro mé štěstí jsou pootevřené. Takže moc dobře slyším rozhovor.

SOCIOLOŽKA: " Jsem ráda, že si v pořádku. Bylo hloupé ti to radit, ale vím že si se tam trápil. Moje rada ti pomohla, ale mohla ti i uškodit. Jsi si vědom, že se ti něco mohlo stát viď? Tohle už nedělej, jednou ti to pomohlo, ale podruhé nevím. "

Počkat! Co mu radila? Co ti dva mezi sebou mají? Tinus mi něco tají a mě se to teda vůbec nelíbí. Doufám že mi to řekne sám. A jestli ne, tak to z něho stejně dostanu.

MARTINUS: " Jestli mě k tomu okolnosti nedonutí, tak už to neudělám. Vždycky se budu držet radši u bratra, mámy, táty a sestry. "

O čem to tam sakra mluví? Vždyť to vypadá, jakoby ta ženská nasadila bráchovi do hlavy, že musí utéct! To jakože může? A proč to udělala? Co když to bude o to horší?! Třeba už Martinuse nikdy neuvidím. V tomhle případě ji normálně zažaluju...

SOCIOLOŽKA: " Víš Martinusi, my dbáme na pohodlí dítěte. Ta smlouva, jak to říct... Je to nezákonné ale byla podepsaná a schválena několika právníky a úředníky. Pravda, nejspíše byli podplacení, ale přeci jen byla schválena. Ty si ale světu ukázal, že opravdu nestojíš bydlet s ním, žít s ním a ani nic takového. Udělám naprosto všechno pro to, abys v tomto domě, s těmito lidmi už zůstal na vždy. A můžu říct, že už to máme předem vyhrané. "

Já rychle utekl ode dveří, protože jsem věděl, že pude pryč.

KONEC FLASHBACKU

POSLEDNÍ DOBOU SE MI TENTO PŘÍBĚH VŮBEC NELÍBÍ. TÍM CHCI JEN ŘÍCT ŽE VYJDOU TAK DVĚ, TŘI KAPITOLY A PAK UŽ BUDE KONEC. ALE NEBOJTE, NEKONČÍM. BUDU SE VĚNOVAT SVÉMU PŘÍBĚHU ( UNHAPPY TIME). VYŠLI JIŽ DVĚ KAPITOLY A BUDU MOC A MOC RÁDA, KDYŽ TOMUTO PŘÍBĚHU DÁTE ŠANCI. MĚJTE SE. PAPA.

MARCUS & MARTINUS ( Without you ) Kde žijí příběhy. Začni objevovat