3.Bölüm

3.5K 322 7
                                    

Soo'nun Anlatımı~

Buradan bakıldığında nasılda kusursuz görünüyorsun bir bilsen Jongin. Suratına çoktan hakim olan pembemsi tonun, yanık tenine tezat olmasına rağmen nasıl da mükemmel bir uyum içine girdiğini ve beni nefessiz bıraktığını..Ahh.

Elleriyle oynarken tıpkı bir bebeği andırması ne de güzeldi..Bir hafta içinde nefesim olmayı nasıl başardın Jongin?

Onu ilk gördüğümde anlamıştım her şeyim olacağını. Bu aynı bir filmin ilk sahnesinden finalini anlamak gibi bir duyguydu. Sert ve yoğun bir esinti ile geldin bana Jongin. İyi ki geldin..

Bir haftadır en fazla on saniye boyunca bakışlarımız kesişebilmişti. Bu benim için bir yandan iyi bir yandan kötüydü.

İyi yanı, bana bakmamak için savaş verdiği o anlarda hem onu keşfediyor hem de surat ifadelerini zihnime kaydediyordum. O eşsiz bir sanat eseriydi benim için.

Kötü yanı ise, cesaretinin kurbanı olmasıydı. Biraz daha özgüveni olsaydı belki güzel suratını daha iyi keşfedebilir, gözlerindeki ışıltıya ortak olabilirdim.

Hiç beklemediğim bir anda sevimi yüzünü kaldırdı ve bana baktı. Dünyanın 1.harikası sen olmalısın Jongin. Bu masumluğun, saflığın ve temizliğin beni deli ediyor.

Jongin'in Anlatımı~

Deli cesaretiydi benim ki. Nasıl da kafamı kaldırıp ona bakabildim ki? Gözlerim kör olacak ışıltından Kyungsoo..

İlk konuşan yine o oldu..

"Şimdi inanıyor musun bana?"

Biraz önce ölmeme sebep olacak sözleri birikti aklıma birden. Bana ihtiyacın olamayacak kadar mükemmelsin Kyungsoo. Neden bunu yapıyorsun?

"Neden ben öyleyse?"

Keyifle gülümsedi yine. Ben ise nefes almaya zorluyordum kendimi.

"Çünkü sana ihtiyacım var. Çünkü kalbim yapbozunun diğer parçası olarak seni seçti."

i need you// kaisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin