ထိုလူကို နီးရာ ေဆးရံု အမွီ ပို႔လိုက္ရင္း ကံေခသည္... အခ်ိန္မွီေပလို႔သာ....ထိုလူကလည္း
ႏွလံုးမထိဘဲ ဝမ္းဗိုက္ကို ရွပ္ထိသြားရံုသာမို႔
အဆိုးႀကီးမျဖစ္ေပ....ခြဲစိတ္မႈကို ထိုင္ေစာင့္ေနရင္း jungkook အခ်ိန္ေတြကို ေဆးရံုမွာ ျဖဳန္းေနလိုက္သည္...
အခ်စ္ဆိုတာ ဒုကၡတြင္းထဲ လက္မတင္ေလး လြတ္လာခဲ့တာေတာင္ သတိရေနတာမ်ိဳး...
ကမၻာပ်က္တာေတာင္ သတိရေနမယ္ထင္တယ္..
အခုလည္းၾကည့္ သူ jiminကို သတိရေနျပန္ၿပီ"ဒါေပါ့ ကိုေလးရယ္...ကားသမားသားက ကားပဲေမာင္းစားေတာ့မွာေပါ့..ဆရာဝန္ အင္ဂ်ီနီယာဆိုတာ မမွန္းသင့္တဲ့ အရာပါဗ်ာ"
တကယ္ကို ခက္ခဲပါသည္...ေက်ာင္းေနစဥ္တုန္းကလည္း ေက်ာင္းေနလို႔ ေဒၚႀကီးက ဆူပူတယ္... ေက်ာင္းထြက္ ကားေမာင္းျပန္ေတာ့လည္း အိမ္မွာ အမႈိက္သိမ္းၾကမ္းတိုက္ မလုပ္လို႔ ေဒၚႀကီးက ဆဲဆိုတယ္...
ဒါ့ေၾကာင့္ jungkookမွာ ကားေမာင္းၿပီး ျပန္လာတိုင္း အိမ္မွာ မနားရဲ...ေဒၚႀကီးမ်က္ႏွာေၾကာင့္ အိမ္အလုပ္ေတြ လုပ္ရေသးသည္. ဒီၾကားထဲ ခိုင္းလၽွင္ ရိုးရိုးမခိုင္းဘဲ ဆဲဆိုႀကိမ္းေမာင္းေနေသာ ေဒၚႀကီး အေျပာေၾကာင့္ သူရင္နင့္ရျပန္သည္...
"လူဆိုတာ ေမြးကတည္းက သူ႔ဘဝနဲ႔ သူ ေမြးလာတာ jungkookေရ...ဖားတုလို႔ ခရုခုန္
အိုင္ပဲပ်က္မယ္..မဟုတ္ဘူးလား ေဒၚႀကီးေျပာတာ..လူဆိုတာ တန္ရာတန္ရာမွန္းရတယ္ကြဲ႕... မင္း အေျခအေနက ေက်ာင္းတက္ၿပီး စာသင္လည္း ဘာထူးမွာလည္း... အလကား သဲထဲေရသြန္..
အက်ိဳးမရွိတာေတြ မလုပ္စမ္းပါနဲ႔ကြယ္...သူေဌးျဖစ္တဲ့သူက သူေဌးျဖစ္မွာပဲ..ေဟာ ေခြးျဖစ္မယ့္သူက ေခြးျဖစ္မွာပဲ...ေခြးက သူေဌးျဖစ္ခ်င္လို႔မွ မရတာ"Jungkookအံကိုတင္းတင္းႀကိတ္မိသည္...
သည္လိုျဖစ္ေအာင္ ဘယ္သူစီစဥ္တာလဲ..
သူ ေက်ာင္းမေနျဖစ္ေအာင္ ဘယ္သူလုပ္တာလဲ...
ဒီလိုေတြးရင္း ရင္ထဲ လူသတ္ခ်င္စိတ္ေပါက္မိသည္...တကယ္လို႔ jungkookသာ သူ႔သားျဖစ္ၾကည့္ပါလား....အလုပ္ၾကမ္းေတြ ဘယ္ခိုင္းရက္ပါ့မလဲ..ပင္ပန္းတႀကီးလုပ္တာေတြ
ဘယ္ၾကည့္ရက္ပါ့မလဲ..jungkook ေတြးေလေလ မ်က္ရည္က်လာေလေလပင္..
လူေတြက သူတို႔သားသမီးကိုမွ လူလို႔ ထင္ၾကသည္ေလ...ေဆးရံု လူနာေစာင့္ခံုမွာထိုင္ရင္း jungkookမ်က္ရည္ေတြ သုတ္လိုက္မိသည္..
သူ႔ဘဝက ငိုလည္း ဘာမွထူးလာမည္မဟုတ္...
အနားမွာအားေပးေဖာ္ jiminလည္း ရွိသည္မဟုတ္... jiminသာရွိလၽွင္ သူဖက္ၿပီး ငိုခ်လိုက္မည္မွာ ေသခ်ာတယ္..."လူနာရွင္ ရွင့္"
"Nae"
"လူနာက သက္သာလာမွာပါ...ဒါနဲ႔ ေဖာင္မွာ ျဖည့္ေပးပါေနာ္ လူနာ နာမည္ေလးနဲ႔ ေနရပ္ အသက္"
"ဗ်ာ..ဟိုက်ေတာ္က ..."
"Min Yoongi"
Jungkookေနာက္မွ အသံတစ္သံ ထြက္လာသည္
"လူနာ နာမည္ min yoongi..
ငါက လူနာရဲ႕ ဦးေလး"💜💜💜💜💜💜💜💜
အမေလး😭😭 ideaက မထြက္လို႔ ေတာ္ေတာ္အရွိန္ယူရတာပဲ😭😭
ဒီလူကို ေကာင္းေကာင္းဆဲေပးၾကပါ..😭
YOU ARE READING
Maybe Tomorrow
Romanceမူရင္း စာေရးဆရာမႀကီးရဲ႕ ဝတၳဳကို ျပန္လည္ျပင္ဆင္ေရးသားထားျခင္းပါ။ ျပင္ဆင္ခ်က္ေတြ အမ်ားႀကီးပါ ပါတယ္။ Jimin & jungkook Yaoi fic ..