6.

681 81 9
                                    

Busanညက ေအးေပမဲ့ ေန႔ေႏြကေတာ့ နည္းနည္းပူသည္...ဆယ္နာရီေက်ာ္သည္ႏွင့္ ေနက
Busanတစ္ၿမိဳ႕လံုးကို လႊမ္းသြားသည္..jungkook အေႏြးထည္ကို ခၽြတ္လိုက္သည္....

အလုပ္မလုပ္ေသာ သူမ်ားအဖို႔ ခ်မ္းေနႏိုင္ေသာ္လည္း သူကေတာ့ မခ်မ္းႏိုင္ေတာ့ပါ..ေခၽြးျပန္ေနပါၿပီ..အိမ္အလုပ္ေတြကို သူတစ္ေယာက္တည္း ဒိုင္ခံလုပ္ေနရသလိုပဲ.
ေက်ာင္းသာတက္ေနရေသာ္လည္း သူ႔မွာ
အိမ္ရဲ႕ကၽြန္အဆင့္သာသာပဲရွိသည္...

ခုမွ မဟုတ္...ေက်ာင္းဖြင့္ရက္ တြင္ သူ႔မွာ ပိုအလုပ္ရႈပ္သည္.... ေက်ာင္းပိတ္ရက္လည္း နားရမည္မထင္ႏွင့္... မိုးလင္းက မိုးခ်ဳပ္ အလုပ္လုပ္ရေသးသည္သာ...ေက်ာင္းတက္၍ စာသင္ေနေသာအခ်ိန္သာ jungkookအဖို႔ အားေသာအခ်ိန္...က်န္ေသာ အခ်ိန္မွာေတာ့?

"Jungkook.....ဘႀကီးသား ေရာက္ေနတယ္ဆို"

သည္ ကားဒရိုင္ဘာက jayမဟုတ္....ေနာက္တစ္ေယာက္ျဖစ္သည္...
Jayလို ေအးေဆးတည္ၿငိမ္သူမဟုတ္... သူက အရက္သိပ္ေသာက္သည္..ၿပီးေတာ့ လိင္စိတ္လည္း အရမ္းျပင္းျပသည္... မိန္းမေသာ ေယာက်ာ္းေသာ ဂရုမစိုက္....

Jungkookသူ႔စကားကို မၾကားခ်င္ေယာင္ ေဆာင္လိုက္သည္ .ဒါကို သူက တမင္ jungkookနားကပ္ကာ.

"ေဟ့ ေကာင္ေလး..ေမးေနတယ္ေလ"

"ဘာလဲဗ်ာ"

"ဘႀကီးသား ေရာက္ေနတယ္ဆို"

"အဲ့တာ ဘာျဖစ္လည္း"

ထိုလူ သြားနီနီႀကီးမ်ားေဖာ္ကာ တဟဲဟဲရယ္ေမာေနသည္..သည္မ်က္ႏွာႀကီးကို ၾကည့္ၿပီး jungkookရင္မွာ မုန္းတီးမိသည္..

"မင္းကလည္းကြာ..အလကားေန ဘာလို႔ စိတ္တိုေနတာလဲ...ေနဦး... ေကာင္ေလးက ျဖဴျဖဴႏုႏုေလးဆို??""

"က်ေတာ္ ဘယ္သိမလဲဗ်"

Jungkookဘုေျပာလိုက္သည္..တလက္စတည္း ထိုလူ႔ကို အမုန္းႀကီးမုန္းမိသည္...

"မင္းကလည္းကြာ..ဒီေလာက္ေလးေမးတာ မင္းအသား ပဲ့ပါသြားမွာ စိုးလို႔လား..သူ႔နာမည္ေလးက ဘယ္သူလဲ"

"က်ေတာ္မသိဘူး..."

"သူက ဘယ္ႏွတန္းေျဖလာတာလဲ"

"က်ေတာ္မသိဘူး..."

ကားသမားမ်က္ႏွာႀကီး နီလာသည္...

Maybe TomorrowWhere stories live. Discover now