kapitola 3#

41 4 0
                                    

Zobudila som sa na neznámom mieste. " Kde to kurva som?! " zanadávala som. Potom som si spomenula. Spadla som do nejakej posratej diery. Ktorý kokot tu vykopal tú veľkú dieru??!!

" Haloooooo!!! Je tu niekto??? " kričala som no zbytočne. Nikto ma nepočul. Čo sa čudujem? Kto by bol o 21:00 v lese? Asi mi neostáva nič iné iba tu sedieť a čakať kým ma niekto vytiahne von.

Počula som nejaké zvuky. Skôr smiech. Som zachránená? " Pozor! Tu je tá jama o ktorej som ti rozprával. " povedal neznámy hlas. Keď som zistila komu ten hlas patrí... mala som chuť ostať tu na veky.

" Ahoj. Čo tu robíš? " opýtal sa s úškrnom Timo. " Vieš čo seriem tu. Čo asi? Išla som okolo a spadla som do jamy ktorú tu vykopal nejaký kokot. " zakričala som aby ma dobre počuli. Nemohol byť mojím záchrancom niekto iný? Prečo práve títo dvaja??? Vesmír ma nemá rád.

Z pohľadu Adama

Keď som ju tam videl, pocítil som radosť a zároveň smútok. Radosť za to že tam bola a smútok za to že som ju tam nehodil ja. Nechcelo sa mi ju zachraňovať ale, keď ju zachránim, bude mi dlžná. To by sa mohlo hodiť.

Keď sme ju vyslobodili nepovedala ani len ďakujem. " A ďakujem máme kde? " opýtal sa Timo so zdvihnutým obočím. " ďakujem. Stačí? " povedala s ironickym úsmevom. " Nič viac som nepotreboval počuť. " povedal som ,,milo,, a ona si odfrkla ako nejaká kobyla a odišla smerom ku chatkam.

" Piča! Tak my ju zachránime a ona nevie povedať ani ďakujem? " povedal som otrávene. A mal som pravdu. " Kašli na ňu. Ale musím uznať že je fakt sexy. " keď som to počul mal som chuť mu jednu prijebať.

" Jebe ti?! " " Čo? No nehovor že keby si mal príležitosť s ňou spať že by si s ňou nespal? " okay Timo je fakt uchýl. Pokrútil som nad ním hlavou a išiel som späť do chatky.

Vošiel som dnu a vyvalil sa na posteľ. Keďže mi bola tá potvora dlžná ( za to že som ju vytiahol z diery ) rozmýšľam čo by som od nej chcel? Napríklad.... musí.... už to mám! Toto bude zaujímavé. A pre Tima to bude najlepší zážitok sveta.

Z pohľadu Mii

Nebola som dva krát šťastná že ma zachránili práve tí najväčší idioti sveta. To som tam radšej mohla zhniť. Keď som vošla do chatky celá špinavá, baby sa na mňa začali dívať ako na skunka ktorý práve vystriekol svoju obranu.

" Čo sa ti stalo? Vyzeráš... ako keby si práve vyviezla z kanála. " povedala Daniela a ohŕňala nado mnou nos. " Spadla som do hlbokej jamy a vyslobodili ma tí najväčší idioti na svete. " Laura sa na mňa pozrela a pravdepodobne pochopila o akých idiotoch to hovorím.

" Tak teraz ti fakt nezávidím. " zdôraznila Dorota. Nechápavo som na ňu pozrela. " Keďže ťa Adam ,,záchranil,, bude od teba niečo chcieť. Vždy keď niekomu pomôže aj s tou najmenšou hovadinou vždy potom niečo chce. A keďže ťa zjavne nemá rád... nezávidím. Ale ja som si tým tiež prešla takže nie som jediná. " poveda Dorota a začala sa hrabať v ruksaku. Pravdepodobne hľadala cigarety.

Keď som počula že ten Debil bude odo mňa niečo chcieť... vedela som že som v prdeli. No a čo. Nebudem skákať ako on píska. Proste ho budem ignorovať. A keď urobí zase nejakú pičovinu, schystajú to jeho vajca.

" Sorry Mia ale asi sa budem od teba držať čo najďalej. " povedala Daniela a na jej tvári bol ospravedlňujúci pohľad. Pozrela som a ňu so zdvihnutým obočím. " Keďže ti Adam chce urobiť niečo zlé, schytá to aj ten čo bude s tebou. " vysvetľovala. Prevrátila som nad ňou očami. Prečo sa ho Daniela tak bála. Veď Adam bol jeden arogantný, egoistický, sprostý, namyslený kokot ktorý si myslí že je neviem čo.

Fuck loveWhere stories live. Discover now