kapitola 9#

24 1 0
                                    

Čo urobím aby Mia zistila pravdu a nezabila ma? Čo mám spraviť? Tak teraz som v peknej kaši. Neviem čo mám robiť to sa mi nikdy nestalo. Vždy som v pravu chvíľu vedľa čo mám urobiť, no teraz... teraz som v koncoch.

Budem sa musieť poradiť s chalanmi. Hádam mi tí trolovia nejako poradia. Ale včera som mal čo robiť aby som sa s Miou nevyspal. V tej podprsenke bola inak sexi! Ty kokos. Fakt som mal čo robiť. Mal by som sa zapísať do knihy rekordov že som sa ovládol.

Vošiel som do chatky a hádajte koho mal Timo v posteli? No predsa Lauru. Ja umrem. On to fakt dokázal. Som zvedavý či s ňou aj chodí alebo sa s ňou iba vyspal.

Z pohľadu Mii

Tak teraz som už v uplynulých koncoch. Keď mi už ani Adam nepovie čo sa včera stalo, tak nikto. Pochybujem že si baby budú niečo pamäť. Stavím sa že keď vojdem do chatky nebudú vedieť čie sú.

A som veľmi zvedavá kde je Laura. Že by bola s jej princom? Viem že včera som ju videla naposledy s Timom. Ty kokoooos! Som zvedavá či sa s ním aj vyspala. Ak hej budem to musieť počúvať dokonca svojho mizerného života.

" Mmmmm! " zamumlala Daniela. Prekvapuje ma že sa zobudila tak skoro. " Dobré ránko. Aká je opica? " zasmiala som sa. " Choď do piče Mia! " oooooo no ja umrem! Daniela sa naučila nadávať! Ja neverím.

" Dada sa nám nezdá. Že by si sa za jednu noc naučila nadávať? " podpichovala som ju. Ona ma skôr prebodávala pohľadom. Ale za tú opicu si môže sama. Nemala toľko chlastať keď to nevie.

" Baby? Nevie jedna z vás len takou malou náhodou čo sa včera so mnou stalo? " opýtala som sa opatrne. Daniela mala zjavne nie len opicu ale aj krámy. " Mmmmm.... Laura. " ledva povedala Dorota a už bežala k záchodu. Oni fakt nevedia piť. Ja som dnes ešte ani raz negrcala. Čo som veľmi vďačná svojmu žalúdku.

" Tak ja idem hľadať Lauru. Vy si tu zatiaľ užite to grcanie papa. " povedala som a rýchlo vybehla von z chatky. Netuším kde Laura momentálne je takže idem hľadať.

Okay. Ja to vzdávam. Už ju hľadám celú hodinu a ona nikde. Už aj začínam byť hladná. A raňajky už dávno boli. Nevadí pôjdem aspoň na obed. A keď tak nad tým uvažujem, nemala by byť táborová hra? Asi bude až večer.

" Čau Mia! " kričal na mňa niekto. Otočila som sa a uvidela Adama. Bežal priamo ku mne. " Čau nevidel si náhodou Lauru? " opýtala som sa. Dúfam že povie áno. " Hej viem kde je. Je v posteli s Timom. " keď som to počula stratila som reč. Tak predsa sa jej splnil sen.

" Páni tá sa nezdá. Asi sa tam dobrú chvíľu zdrží čo? " " Ani nie. Už by mala každú chvíľu odtiaľ vyjsť. " ako to dopovedal z ich chatky vyšla Laura usmiata od ucha k uchu. Tá musí byť v siedmom nebi.

Pribehla som k nej a začala sa jej vypytovať na včerajšok. Ona ale trvala na tom že mi musí povedať čo sa stalo medzi ňou a Timom. Povedala som si že ešte jednu hodinu môžem vydržať.

********

Fakt po hodine konečne prestala rozprávať. Bolo fajn to počúvať ale celú hodinu? Laura musela byť riadne šťastná že chodí s chalanom jej snov. Len som zvedavá ako to s nimi bude keď tábor skončí. Vtedy pôjdu všetci domov a čo potom? Na to asi nemyslela. Ale nejdem jej to hovoriť. Nechcem aby bola smutná.

" No a povieš mi už o včerajšku? Ale čo sa stalo mne prosím. " prikývla. Ako otvorila ústa " Obed! " to si robíš srandu?! Ja tu Danielu asi zabijem. " Tak ti to poviem po obede. " chcela som aby mi to povedala pri obede ale keby to počula Daniela s Dorotou smiali by sa mi do konca života.

Fuck loveWhere stories live. Discover now