kapitola 12#

25 2 0
                                    

Z pohľadu Mii

Nemôžem uveriť že s ním chodím... ako je možné že som porušila svoj sľub. Dokázala som to už 2 roky tak prečo sa to všetko pokazilo za dva týždne? Ako sa to mohlo všetko takto zvrtnúť??? Ako sa toto všetko tak rýchlo udialo? Nechápem...

Ale, vlastne som aj rada. Som rada že mám Adama pri sebe. Mať niekoho kto vás bude chrániť... kto vás bude milovať... kto vás chytí a už nikdy nepustí... toto je ten človek ktorého som chcela. Myslela som a dúfala som že takýto chalan nikde není. Ale bol, bol tu... bol tu a čakal na mňa. Ako je možné že sa mi život zase obracá k lepšiemu? Ako je možné že láska existuje???

Tieto otázky mi stále vŕtajú v hlave. A dookola. Celú noc. Vďaka týmto otázkam som nespala ani minútu. Celú noc som iba premýšľala. Nič iné. Dívala som sa do stropu a premýšľala som.

Ráno som bola totálne unavená. Oči ma pálili ako keby som ich mala v ohni. Vôbec sa mi nechcelo vstávať. Chcela som naďalej ostať v posteli a tentokrát aj spať.

Ale nemohla som. O pol hodinu sú raňajky a Daniela na nenechá spať. Chcela som aby mi raňajky doniesli do chatky ale trvali na tom aby som vstávala z postele a išla si pre raňajky sama. Takže mi ostáva iba vstať z postele.

Keď sme boli v jedálni k nášmu stolu si prisadli chalani. Adam si sadol hneď vedľa mňa a dal mi pusu na pery. Ostala som trochu prekvapená že mi dal pusu na verejnosti. Nechala som to tak a bozk som mu opätovala.

Baby sa na mňa dívali ako keby som práve porodila mimozemšťana. " Vy spolu chodíte??? " prekvapene sa spýtala Daniela. Mala tak vyvalené oči že som myslela že jej každú chvíľu vypadnú a budú sa kotúľať po stole.

" Dalo by sa povedať. " povedala som s malým úsmevom. Baby sa stále dívali s otvorenými ústami. Nevedeli pochopiť ako sme sa my dvaja mohli dať dokopy. Tak a ide sa vysvetľovať... dajte mi také 4 dni dobre?

Dobre, asi po hodine to pochopili. Čakala som že to bude trvať o dosť dlhšie ale tak nevadí. " Tyy kokooos! Nela bude mať riadne nervy keď to zistí. " smiala sa Dorota. A nie len ona. Všetci čo boli okolo nás sa zasmiali. " Takú kurvu môžem mať v piči! " odsekol Adam.

Keď som si nakladala müsli do misky pocítila som niečo na hlave. Niekto mi na hlavu dal jogurt?! Plná hnevu som sa otočila že najebem dotičnému za mnou. A bola to Nela! " Čo si myslíš že robíš?! " zapískala po mne tým jej pískacím hlasom. Mala ho ako hračku pre psy.

" Adam je môj! Myslíš že s tebou vydrží?! S takou akou si ty?! " pišťala po mne. Nechápavo som sa na ňu dívala. " Adam chce iba mňa! Tak sa nesnaž mi ho zobrať! " keď som ju videla bolo mi z nej do smiechu.

" Vieš ty čo? " začala som pokojným hlasom. " Nemôžem za to že tvoj Adamko není na kurvy. To že máš zadok a cecky neznamená že ťa každý bude chcieť. A ja už som ti radu dala. Skús sa zmeniť. " chcela som sa otočiť a ísť preč keď v tú chvíľu ma niečo napadlo. " O a ešte niečo. " chytila som kelínok ovocného jogurtu a vyliala som jej ho na hlavu. Tak ako to urobila ona mne. Ja som jej tam ešte pridala kukuričné müsli.

" Daj si určite si hladná. " ironicky som sa usmiala a odkráčala som preč z jedálne. Ani som sa nestihla najesť! Nevadí kúpim si niečo v bufete. Není trochu divné že tu je bufet??? Až teraz ma to tak napadlo.

Cítila som ako ma Nela prebodáva pohľadom. Keby bola predstavivosť realita, už som rozsekaná na kúsky. Jebem na ňu. Vtrhla som do chatky a zobrala si uterák. Rýchlo som vybehla von a namierila som si to do spŕch.

Ja tú ružovú piču asi zaškrtím! Ten posratý jogurt mám stále vo vlasoch! Ale zase ma potešilo že to ani jej nepôjde tak ľahko dole.

Stále to nejde dole! Už mám z toho nervy! Neviem čo si mám na to dať?! Nič nepomáha! Prisahám že tú vyjebanú piču skurvenú roztrhám na drobné kúsočky, potom ich dám do mixéru, potom to dám zmraziť urobím z toho nejaké jedlo a dám to zožrať supom!!!

Fuck loveWhere stories live. Discover now