Nakoniec sme sa zdvihli a išli do tábora. Pred tým sme sa samozrejme obliekli. Celú cestu sme sa držali za ruky. Vošli sme každý do svojej chatky.
" Ale, ale, ale... kto sa nám to vrátil? Naša zamilovaná Mia. " smiala sa Laura. " Ty máš čo hovoriť. " teraz bola Laura ticho. " Tak aké to bolo? " vyzvedala Daniela. Nechápavo som na ňu pozrela. " No bola si s ním niekde v lese, sama, dlhšiu dobu. Čo myslíš? " tak Dorota je riadne perverzná. Pokrútila som nad ňou hlavou a vyvalila sa na posteľ.
O chvíľu sme mali ísť na večeru. Tak sme vyšli z chatky a namierili si to do jedálne. Sadli sme si za náš stôl a už sme iba čakali na jedlo+kým prídu chalani. Asi o 20 sekúnd prišli ku nám chalani. Timo dal pusu Laure a Adam mne.
Na večeru sme mali švédske stoly. Toto bolo prvý krát čo sme mali na večeru švédske stoly. Vždy sme ich mali iba na raňajky. Nevadí mne to vyhovuje. Dala som si zeleninový šalát s dressingom, kuracím mäsom a trochu opekaného chlebíka. Bolo to výborne!
Po večeri som chcela ísť do chatky a spať. Ale chalani mali iné úmysli. " Kam idete? " spýtal sa Dano. " No do chaty. Rada by som si trochu pospala. "
" Ale čo... to ťa Adam nenechal ani chvíľu vydýchnuť? " hodila som po nich vražedný pohľad a ukázala môj milovaný prostredník. Toto ma už úplne presvedčilo že Adamovi kamoši sú totálne perverzné prasce.
Adam ich buchol päsťou do ramien. Ale stavím sa že ich to vôbec nebolelo. " A kam chcete ísť? " spýtala sa Laura. " Neviem. Do mesta? Pôjdeme do nejakého baru. " zazubil sa Timo. Ach jaaj!
" Tak vy baby sa choďte obliecť a namaľovať sa či čo to vy robíte. A my sa ideme pripraviť. " podľa Timovho výrazu som sa dosť bála čo má v pláne.
Išli sme rýchlo do chatiek a išli sa ,,pripravovať,, Baby sa večnosť prehrabovali v skriniach. Ja som si z toho nerobila ťažkú hlavu. Vonku bolo už chladnejšie tak som si obliekla čierne rifle, zelený crop-top sveter, šiltovku a čierny ruksak. Vlasy som si nechala rozpustené. A trošku som sa primaľovala.
Ešte asi pol hodinu som musela čakať na baby. Kým sa oni rozhodnú čo si oblečú... to trvá večnosť.
Keď boli konečne hotové vyšli sme von z chatky a išli sme ku chatke chalanov. Oni už dávno čakali vonku. A boli tam aj iní chalani. " No to vám to trvalo. " sťažoval sa Dano. Baby iba prevrátili očami a ignorovali ho.
Adam prišiel ku mne a venoval mi pusu. " A ako sa chcete do mesta dostať? " spýtala sa Dorota. " No busom predsa. Neďaleko je zastávka. Asi kilometer. " povedal Dano.
KONEČNE! Myslela som si že cesta je dlhá kilometer ale mám taký pocit že to bolo viac ako 3 kilometre. Prišiel bus a všetci sme nastúpili. Sadli sme si úplne do zadu. Autobus bol úplne prázdny.
Vystúpili sme a Timo nás viedol k baru. Z vonku vyzeral pekne. A išla odtiaľ hlasná hudba. Vošli sme dnu a bolo tam celkom dosť ľudí. Sadli sme si trochu dozadu ku veľkému stolu.
O chvíľu prišiel Timo s pohármi. Čudujem sa že mu niečo predali. A že nás tu vôbec pustili. Nevidela som tu nikoho v našom veku. Iba starších. Napila som sa ružovej tekutiny v pohári. Nebolo to zlé. Ale čo to bolo ?
" Čo je to? " spýtala som sa. " Nejaký špeciálny drink. " zazubil sa Timo. Chalani mali drink v modrej farbe a baby v ružovej. Čo v tom boli nejaké drogy???
Dopili sme drinky a objednali sme si ešte pivo. Už som trošičku začala cítiť alkohol v mojom tele. Ale iba trochu už som zvyknutá.
Asi po hodine sme vyšli z baru von. " Nejdeme už do tábora? " spýtala sa Daniela. " Šibe ti? Veď ešte není pol noc. " zazubil sa Timo. " To tu chcete byť do pol noci? Veď je iba 22:00. Čo chcete robiť dve hodiny??? " vypytovala sa Daniela.
" Pôjdeme na párty do jedného super klubu. " zazubil sa Adam. Prečo som s nimi vôbec išla??? Pred klubom boli nejaký dvaja chlapi. Nevyzerali priateľsky. Adam a Markus prišli k tým dvom mužom a niečo im hovorili. Obidvaja vytiahli z vreciek mikin nejaké... karty? Vyzeralo to trochu ako občianske. Teda podľa mňa.
Adam kývol hlavou aby sme išli k nim. Chlapi sa na nás ani len nepozreli. Vošli sme bez problémov dnu. " Ako ste to urobili? " spýtala sa Laura. Aj mňa by to zaujímalo. " Máme svoje zdroje. " zazubil sa Markus. Adam do mňa trochu drgol. Spýtavo som sa naňho pozrela. Trochu mi ukázal kartu ktorú ukazoval chlapom pred barom.
Oni si vytvorili falošné doklady?! Tak to sú riadni kokoti. Mám rada risk a adrenalin a podobné veci ale toto by som asi neurobila. Adam sa nad tým iba víťazne usmial a išiel ďalej.
Sadli sme si za stôl neďaleko baru. Adam a Markus išli niečo objednať. Som zvedavá či im na to skočia aj títo. A aj skočili. Markus a Adam mierili rovno ku nám a na tvári mali obidvaja široké úsmevy. Bolo jasné že im to prešlo. Ach jaaj!
" Tak akí sme? " spýtal sa Markus. Ostatní sa naňho nechápavo dívali. " Ako myslíš? Veď si nič nedoniesol. " čudovala sa Dorota. " Ale prosím ťa. To donesie čašníčka. Veď je to jej práca. Ale to vďaka mne nám niečo donesie. A nebude to kofola. Bude to poriadný chlastík. " pri Markusovom pohľade som sa bála aký silný alkohol to donesú.
O chvíľku prišla čašníčka s malými pohárikmi v ktorých bola priesvitná tekutina. Pričuchla som si k tomu a nevoňalo to najlepšie. Ale riskla som to. Rýchlo som to do seba hodila. Ak mám pravdu povedať vôbec mi to nechutilo. Áno bol to síce alkohol a ten nikdy nechutí ako malinovka ale toto bolo až moc.
Chalani sa na mňa dívali ako keby som práve do seba dala ten pohár a nie alkohol. Nechápavý pohľad som im opätovala. Prečo sa na mňa tak dávajú??? " Ako si to do seba mohla takto hodiť?! Vieš aký to je silný alkohol??? " čudoval sa Timo. Mykla som plecom. " Mne sa ani nezdalo že by to bolo až také silné. "
" Veď počkaj. Za chvíľu to budeš poriadne cítiť. " zasmial sa Dano. Baby sa toho ani len nedotkli. Iba si doslova dali na jazyk. Ako keď dáte malému detsku ochutnať štipku alkoholu pre srandu.
Z baru sme vyšli po pekne dlhej dobe. Ja som už celkom cítila znaky opilosti. Ale na nohách som sa ešte vedela udržať. A myslím si že to je zatiaľ to najhlavnejšie. A ešte jedna vec tu je najhlavnejšia. Ako sa dostaneme do tábora???
Keď som sa to spýtala chalanov povedali mi že busom. Ale o koľkej??? Veď už je dosť hodín.
Išli sme na zastávku a čakali. Asi po pol hodine prišiel bus. Sadli sme si úplne do zadu a čakali kým prídeme do tábora. Alebo skôr na zastávku ktorá je niekoľko kilometrov od tábora.
Vystúpili sme a išli sme k táboru. Asi hodinu nám trvala cesta. Väčšina z nás bola opitá takže cesta bola fakt zaujímavá. Chcela som si ísť ľahnúť ale Adam ma nechcel pustiť. Laura išla ku Timovi, Dorota išla niekde s Markusom a Daniela... tá kam vlastne išla?
V chatke som bola sama takže Adam išiel so mnou. Ľahli sme si do mojej postele a on sa hral s prameňom mojich červených vlasov. " Vieš ako ťa budem volať? " pokrútila som hlavou. " Lištička. " milo sa usmial. " Prečo prave ,,Lištička,,? "
" Pretože si úplne ako taká líška. Máš krásne červené vlasy ako má líška srsť. Si prefíkaná ako tá líška. A si aj taká mrška ako tá líška. "
Pritúlila som sa bližšie k Adamovi a on ma objal rukami. Ako keby ma tým chránil. Takto sme ležali celú noc. Bolo mi pri ňom tak dobre. Bol ako môj anjel.
YOU ARE READING
Fuck love
RomanceVäčšina ľudí považuje lásku za to najcennejšie na svete. No títo ľudia, sa veľmi mýlia. Láska je veľký klam a úbohosť. Je to ta najhoršia vec ktorá ľuďom ublíži o mnoho viac ako droga.