kapitola 6#

35 1 2
                                    

Prečo? Prečo sa mi opäť vrátili nočné mory? Prečo?! Veď už som ich nemala 2 roky! Tak prečo sa vrátili?! Vôbec tomu nechápem.

Keď som sa pozrela na hodinky, bolo 18:00! To koľko som spala?! Celý deň?! Ale aj tak som unavená. Možno som vyzerala že som spala viac ako 24 hodín ale vlastne som nespala. Mala som nočné mory a každý kto má takéto sny sa nevyspí.

Za chvíľu je večera ale nemám chuť do jedla. Baby povedali že mi donesú večeru. Pozdravili sa mi a odišli z chatky. Povedala som si že si dám jednu cigu. Tak som si vybrala jednu L&M hrubú, zapaľovač a vyšla z chatky.

Namierila som si to do lesa k stromčeku na strome kde som raz bola s Dorotou. Keď som tam prišla vliezla som do domčeka sadla si na vankúš a zapálila si.

" Tu je ten domček o ktorom som ti vravel. " počula som nejaký hlas. Čo?! Veď Dorota mi povedala že o tomto domčeku vie iba ona a teraz ja. Nakukla som z okienka aby som vedela kto tam je.

WTF?! ČO TU ZASE ROBÍ TEN KOKOT?! MŇA... U...R...V...E!!! PREČO PRÁVE ON? PREČOOO??!!! ČO SOM KOMU SPRAVILA ŽE MA VESMÍR NEMÁ RÁD??? ČO SOM NIEKOHO ZAVRAŽDILA ČI ČO?!

" A není tam niekto? " počula som ďalší hlas. V tú chvíľu som dostala nápad. Je to trochu divné ale tak nič lepšie ma nenapadá. " Oooo! Ooooo! Ešte viacej! Ty zviera! Ooooo! Oooo láska! "  musela som sa snažiť aby som nepraskla smiechom. Bol to fakt šialený nápad ale zabralo to.

Chalani sa do sekundy spakovali preč. Ja som sa konečne mohla začať smiať. Dofajčila som a zliezla som zo stromu. Vošla som do chatky a nikto tam nebol. Baby sú pravdepodobne ešte na večeri. Som zvedavá či mi donesú jedlo alebo nejakú mimozemskú grcku ktorú vysral mimozemšťan, potom ju zežral a následne vygrcal.

Asi o 5 minút vošli baby do chatky. " Tu máš večeru. Není to nejak extra dobré ale zase není to ani zlé. " povedala Daniela a položila mi na nočný stolík obedár s večerou. Otvorila som to. Mňaam! Bolo to ryzoto s tarhoňou. Super.

Zobrala som si vidličku a dala si kúsok do úst. Nebolo to také aké mávame doma, ale dalo sa. Dojedla som a prázdnu misku som položila na stolík. " Susan nám povedala že sa máš pred spaním ešte u nej zastaviť. " povedala Laura. Moc sa mi tam nechcelo ísť. No nič iné mi nezostáva.

Obliekla som si čierne kraťasy a obľúbenú čiernu veľkú mikinu na ktorej bol zo zadu nápis I am not perfect, okay? a vyšla som z chatky. Keď som bola pri Susaninej chatke zaklopala som na dvere a vstúpila dnu. Susan bola za svojím stolom a niečo písala. " Ahoj Mia. Ako ti je? " opýtala sa s úsmevom.

" Je mi fajn. Baby mi povedali že mám za vami prísť. " " Áno, áno. Dám ti tieto tabletky. Užívaj ich vždy pred spaním. Mala by si ich užívať týždeň. Je to na nočné mory. " nechápavo som na ňu pozrela. " Možno ti to pripadá hlúpe ale ty mávaš zo zlých snov šoky a tento bol dosť vážny. Tie tabletky ti umožnia aby sa ti spalo dobre a aby si sa takýmto šokom vyhla. " zobrala som si krabičku tabletiek a odišla z chatky.

Nemôžem uveriť tomu že sa mi to opäť vrátilo. Veď akurát som sa z toho všetkého dostala. Fakt, čo som komu spravila?!

Do chatky sa mi nechcelo ísť tak som sa išla prejsť. Ako ináč, do lesa. Les bolo jediné miesto kde môžem byť sama so svojími myšlienkami. Teda pokiaľ tam nie sú chalani.

Ako som tak kráčala, nevedela som kde sa nachádzam. Bola som moc hlboko ponorená v myšlienkach a nevnímala som cestu. Asi som dosť ďaleko od tábora. Nevadí, proste pôjdem tou istou cestou akou som išla. Len keby som vedela ktorá to bola. Vydala som sa cestou na pravo.





Už tu krúžim dosť dlho a stále nie som o nič bližšie k táboru. Asi tu ostanem na pospas divej zvery. Ako som tak pomaly kráčala, zakopla som a spadla som. Dosť som si oškrela nohu. Mala som iba kraťasy takže to bolelo viac ako keby som mala leginy.

Zdvihla som sa, oprášila a šla ďalej. Už sa pomaly stmievalo a mňa dosť boleli nohy. Rozhodla som sa že si na chvíľu sadnem. Bola som unavená a ešte k tomu som sa stratila v lese. NICE!

Sadla som si ku jednému veľkému stromu a oprela som si oň hlavu. Nevedela som čo mám robiť tak som tam len tak sedela. Bola som unavená tak som zatvorila oči a driemala som.











" Do piče! " zanadávala som keď som začula šušťanie lístia. Myslela som si že to je nejaké dviera a ide si ma dať na večeru. Rýchlo som sa postavila a mala som na pláne utekať alebo vyliezť na ten vysoký strom a ostať tam pokiaľ ma niekto nenájde. Beriem to druhé. Rýchlo som vyliezla na strom, ani neviem ako. Lezenie mi nikdy nešlo.

Sadla som si na hrubý konár a držala som sa ako kliešť. Šušťanie bolo čo raz hlasnejšie čiže sa to ku mne približovalo. Srdce mi išlo vyskočiť z hrude. Strašne som sa bála. Ani neviem prečo. Veď som na dosť vysokom strome.

Keď to stvorenie bolo priamo podo mnou, zistila som že to není zviera. V kúsku duše som bola rada, no musím sa priznať... bola by som radšej keby to bolo nejaké divoké zviera. Podo mnou stál Adam. Prečo zase on?! Ide ma z toho urvať!!! Zoskočila som zo stromu. Bola som mu asi 5 cm od jeho tváre.

Z pohľadu Adama

Keď som ju videl živú a zdravú odpadol mi kameň zo srdca. Chcel som ju objať a nikdy nepustiť. To ale nejdem skúšať. Na 99,99% by som dostal kopanec do mojích krásnych vzácnych varlatiek a určite aj dobrú facku.

" Čo tu robíš?! " opýtala sa trochu urazene? Môže byť rada že som tu. " Išiel som ťa hľadať. " ona sa na mňa dívala so zdvihnutým obočím. " Na čo??? " spýtala sa a prekrížila si ruky na hrudi. Začínal som sa trochu báť o svoje varlatíčka.

" Počul som že si zmizla tak som ťa šiel hľadať. Nie si rada že ťa zachránim? A že ťa tu nezožerie nejaká divá zver? " zazubil som sa. " Mmmm... bola by som radšej keby ma zožrala tá zver. " ja neverím! Ona sa vie aj smiať? Síce na mne ale ona sa zasmiala. Má krásny úsmev. Do piče ona je fakt sexi! Do riti! Toto nie! Hocičo len toto nieee!!! Prosím!!!

Hádam si toho nevšimne. Prečo ma môj pohlavný orgán nechce poslúchať? Fakt, čo som komu spravil???

Z pohľadu Mii


Ako fakt? Tak on je asi ešte väčší nadržanec ako jeho kamarát Timo. Jemu fakt stál???!! Asi si všimol že sa naňho moc dlho dívam lebo si prekrížil ruky na svojom pohlavnom orgáne. " Nejdeme už do tábora? " začal rýchlo. Nebola som proti bola mi zima a chcela som ísť do normálnej postele. Ale bola by som radšej keby som išla sama a nie s týmto nadržancom.
Nemala som na výber musela som ísť s ním.







,,KONEČNE,, pomyslela som si keď som si ľahla do postele. Ani sa mi nechcelo prezliekať. Prikryla som sa perinou a pomaly zaspávala. Vo vačku som si nahmatala tie tabletky ktoré mi dala Susan. Mala som si ich dať vždy pred spaním no mne sa nechcelo. Kašlem na to. Dám si ich zajtra.











Fuck loveWhere stories live. Discover now