kapitola 8#

25 1 0
                                    

Nie, nie NIE! Nemohol som sa do nej až takto zamilovať. Toto není pravda! MŇA...ASI... JEBNE! Žiadne asi, mňa na 100% JEBNE!!! Čo budem teraz robiť?! Bojím sa jej povedať čo k nej citim. Bojím sa ako malé stratené šteňa! Do piče! Čo je to so mnou?! Od svojej poslednej láske som k nikomu nič necítil. Tak prečo teraz?!

Keď sme prišli z kúpaliska bolo asi 19:30. Perfektný čas. Timo chcel urobiť nejakú párty na začiatok tábora. Dohodli sme sa že sa to začne okolo 23:30 v bunkri. Tam je taká 80% istota že nás nebude počuť. Chceli sme že tam budú ľudia od 15 a viac, lenže niektoré detiská tam chcú ísť a vraj ak tam nebudú tak to povedia. Posraté deti. Tak sme to urobili takto, mladší ako 15 tam budú od 22:00 a budú tam do 00:00. Dve hodiny by im mohli stačiť. Párty sa mala začať od 23:30 ale kvôli blbým deťom sa musel zmeniť plán.

Ja len dúfam že tam nebudú chcieť ísť tie úplne malé deti. Tie ktoré majú 10 a menej. Ak tam uvidím nejaké krpaté detisko ktoré nemá ani 10 tak prisahám bohu ho vykopnem odtiaľ. A myslím to vážne!

V bunkri bude predsa samí alkohol, cigy a podobné. Ak by to uvidelo nejaké malé detsko tak by sme mali po piči. Už nás pri niečom podobnom vedúci prichytili. A neboli to príjemné tresty. Všetky detská v tábore urobili ukrutný bordel a ja s chalanmi sme to museli upratovať. Trvalo nám to celý deň. A to doslova, upratovali sme od 8:30 do 1:45. Takže skoro do 2 rána!!!

Toto už nechcem zažiť. Preto si tento rok musíme dávať poriadny pozor. O to mi teraz až tak nejde, najviac dúfam že Mia príde na párty. Ak tam príde budem ten najšťastnejší človek po slnkom.

" Chalani? Tá párty je dnes však? " opýtal sa Timo. Už sa asi nevie dočkať kým nejakú babu dostane do postele. " Áno tá párty je dnes. " uisťoval som ho. Keď to počul na tvári mal široký úsmev.

" Už sa nemôžeš dočkať koho dnes dáš do postele čo? " doberal si ho Dano. Nedalo mi to, musel som sa zasmiať. " A kto to dnes bude? " zazubil som sa. " V podstate je mi to jedno ale, chcel by som tú brunetu s ktorou sme boli včera na kúpalisku. Tú... Lauru? Neviem jak sa volá. " tak toto bude zaujímavé. Ak k Laure príde Timo a osloví ju iným menom a povie jej že chce s ňou spať tak schytá poriadnú facku.

" Byť tebou tak si jej meno napíšem na ruku aby si nezabudol. " Timo sa na mňa nechápavo pozrel. Bože nie len že je to ten najväčší nadržanec pod slnkom, ešte ani nevie ako zaobchádzať s babami. Ach jaaj...

" Bože ty si taký kokot. Veď to je logické. Ak by si prišiel k nejakej babe oslovil ju úplne iným menom a povedal by si že chceš s ňou spať tak by ti dala akurát tak poriadnú facku. "

" A kurva! Ako sa volá? Chalani rýchlo! " Timo mal poriadne naložené v tých gatiach. " Kľud, volá sa Laura. Ale radšej si to napíš na ruku. " zasmial sa Dano. Timo v momente zobral pero a napísal si ,,Laura,, na ruku. To je ale blb.

Z pohľadu Mii

Chalani vraveli že dnes je okolo 22:00 párty v bunkri. Ale my tam ideme až o 23:00 kedy budú hádam všetky deti už v posteli. Moc sa mi tam nechcelo ísť lebo keďže tú párty robia Adam, Timo a Dano bude tam aj tá ružová piča ktorú všetci volajú živá Barbie. Nech si ju volajú ako chcú, ja ju budem volať ružová piča. To je presne ideálne meno pre ňu.

Bola som dosť prekvapená ako sa dnes Adam choval. Bol milý. A ešte divnejšie je že ma chce na párty ktorú dnes robia. Myslela som si že mi povie akurát tak henta piča tam nepôjde! a to je všetko. Ale som celkom rada že sa choval ako človek a nie ako kokot.

Je už 22:00. Takže ideme vybrať oblečenie na párty. Ja nie som ten typ čo miluje nakupovanie a nosí neviem aké drahé oblečenie, ale dnes som výnimočne chcela vyzerať pekne. O babách ani nejdem hovoriť. Tie už od 20:30 sa išli sprchovať aby boli voňavé ako bábätká. Boli tam asi hodinu! Potom kým si ešte urobili vlasy, ešte do by teraz vyberajú oblečenie. Pomaly sa rozrevali že si nemajú čo obliecť.

Fuck loveWhere stories live. Discover now