Z pohľadu Mii
Ako som to mohla spraviť??? Ako som sa s ním mohla bozkávať a skoro vyspať??!!! Keď mi to celé rozprával mala som pocit že mi hrudníkom prechádza obrovský meč. Nič iné som necítila. Iba tú bolesť.
Je ráno deň kedy sme mali ísť do mesta. Ubehli dva dni a ja som s ním neprehodila ani jediné slovo. Možno nerobím dobre, možno áno. Ja neviem!
" Mia čo si mám obliecť do mesta? " pozerala som sa na Danielu. " Mám si obliecť tieto biele rifle a čierne čipkované tričko a riflovú bundu? Aleno túto čiernu sukňu a biely crop-top s dlhým rukávom?? " opýtala sa Daniela. Asi sa fakt tešila.
" Daj si tú sukňu. " povedala som bez štipky emócií a ani som sa na ňu nepozrela. Dívala som sa do zeme na podlahu. Ako keby som tam hľadala odpoveď. No žiadnu som nenašla. Pocítila som ako si niekto sadol vedľa mňa na posteľ. Ani som sa nepozrela kto si ku mne sadol.
" Ja viem čo ti je. Ale ber to tak že ste boli obaja na mol. Nevedeli ste čo robíte. A Adam je predsa v pohode nie? " podľa hlasu som vedela že to je Laura. Jasné že vedela čo sa stalo, Timo jej to musel všetko povedať.
" Ale o to predsa ide Laura! Že som bola na mol a nevedela som čo robím. O to tu ide. "
" Ja viem že sa cítiš ponížená. Ale nesmieš to takto vzdať. Musíš ísť ďalej. Podľa mňa to Adam ani tak nemyslel. Pozri ber to takto, mohol sa s tebou vyspať ale neurobil to. " musím uznať že Laura vedela potešiť. Bola to super kamarátka.
Otočila som sa a pozrela na ňu. Usmievala sa na mňa. Úsmev som jej opätovala. " A teraz vstávaj! Ideme sa chystať do mesta! " Laura mi vážne zdvihla náladu. V mojom vnútri bol opäť kúsok radosti a šťastia.
Autobus išiel až o hodinu a čosi ale my sme sa chystali už teraz. Ja som si chcela dať čierne rifle a obyčajné čierne tielko a riflovú bundu ale baby ma stále nútili aby som si dala niečo krajšie. Veď ja mám rada svoje veci. Nútili ma aby som si dala čierne elegantné šaty.
Nemala som na výber musela som si ich obliecť. Aspoň že sú čierne. Obula som si k nim čierne baleríny. Vlasy som si nechala rozpustené a trochu som sa primaľovala.
" No ukáž sa ako vyzeráš. " prišla som k nim a dívali sa na mňa ako keby som tam bola vo svadobných šatách a oni boli moja mama. " Wooooow! Vyzeráš nádherne. " povedali všetky tri naraz.
Keď už bol čas vyraziť vyšli sme z chatky a išli k autobusu. Keď som sa tak dívala zistila som že do mesta idú deti iba v našom veku. Škoda teraz si nebudem mať kde zapáliť. Do prdele! Nevadí no. Budem to musieť nejako vydržať.
Keď som vošla do autobusu všetci sa na mňa dívali. A ružová piča ma prebodávala pohľadom. Jebem na ňu. Baby ma volali do zadu. Laura sedela s Timom a Dorota s Danielou. Tak som si sadla do päťky k oknu.
YOU ARE READING
Fuck love
RomanceVäčšina ľudí považuje lásku za to najcennejšie na svete. No títo ľudia, sa veľmi mýlia. Láska je veľký klam a úbohosť. Je to ta najhoršia vec ktorá ľuďom ublíži o mnoho viac ako droga.